Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/relats/models/categories.php on line 70
Relat "Digueu-me hippy"

Digueu-me hippy

Un relat de: llamp!

Si les fronteres fossin papallones selvàtiques...

Si els polítics tinguessin sang a les venes...

Si els Estats fossin maragdes o robis o safirs....

Si Europa fos un camp de blat...

Si la Constitució fos un papir Egipci...

Si els Estatuts fossin flors pirenaiques...

Si els Nacionalismes fossin líquens selenites...

Si les lleis fossin calamars gegantins solcant les aigües profundes dels oceans...

Si les guerres fossin les espores de les flors primaverals...

Si l'Imperialisme fos un subtipus d'insecte amazònic en vies d'extinció...

Si la Pàtria fos un arbre típic de la Sibèria...

Si les banderes fossin "noies de bandera"...

Si els himnes fossin una varietat de proteïnes beneficioses per la circulació sanguínia...

Llavors, no caldria barallar-nos... Estaríem al Jardí de l'Edèn... La felicitat ens envairia i s'acabarien les guerres, la mort i la destrucció.

La gent repartiria pètals de roses pels carrers i ballaríem sardanes cada dia.

Hi hauria espai per tothom, no existirien les presses, l'amor fluiria per totes les valls del planeta i arrossegaria la malícia amb ell.

Si tan sols... fluïssin la bondat i l'amor per aquests móns de Déu...

Menys política i menys perversió.

Els Estats són armes de doble filada.

Els Nacionalismes són excloents, centralistes i vagament representatius.

Hi hauria d'haver més Estats independents:

Voto per un Lluçanès independent, per una Txetxènia independent, per un Quebec independent, per una Escòcia, per una Irlanda unida, per una Euskal Herria, per un Tibet, per Bolívia del Nord i Bolívia del Sud, per Sri Lanka, per Geòrgia,...

Voto per Estats de color verd, groc, negre, blau, roig i taronja.

Voto per Estats amics, Estats alegres, Estats de joia, Estats depressius, Estats anímics, Estats monolingües i Estats bilingües.

Voto pels Estats independents, pels Estats de gràcia, pels Estats divertits, pels Estats Units, pels Estats Humits, pels Estats eixuts, pels Estats insípids, pels Estats imaginaris, pels Estats flipants, pels Estats de bona esperança, pels Estats heterogenis, pels Estats molt poblats, pels Estats unipersonals, pels Estats rics i pels Estats pobres.

Voto per mosaics d'Estats, per la creació de nous Estats... una mica més humans i propers, Estats imaginaris, Estats privilegiats i Estats senzills i complexes.

Visca una Catalunya Independent! Visca un Lluçanès Independent! Visca un Moianès independent! Visca Andorra independent! Visca una Espanya independent! (al marge de Catalunya i Euskadi).

Visca jo! (digueu-me hippy...)

I visca la independència dels colors, dels animals, de les plantes i dels minerals, de la lluna i de la terra, Visca Júpiter i les seves llunes! Visca la Via Làctea! Visca els extraterrestres! Visca Déu i Alà! Visca Nefertiti! Visca Tutankhamon! Visca els meus avis morts!

Em deixo a algú?




Comentaris

  • la teva proposta a més de hippie [Ofensiu]
    llacuna | 26-06-2010 | Valoració: 10

    té bastant d'anarquista, per allò de ESTATS NO

    salut!

  • Segurament[Ofensiu]
    tocdenit | 26-06-2010

    si que et deixes a algú ( a mi per exemple...) però m'he donat per al·ludida si m'ho permets i suposo que molts també.

    Totalment d'acord amb tot el que dius només el tema del nacionalisme primer queda malparat i llavors resulta que n'ets una admirador/a, no?