Dies de futbol

Un relat de: Eric Martinez
Era el primer vídeo que veia d'ell. No l'havia vist mai, de fet, vaig trobar-me aquell vídeo per pura casualitat. En fi, ja sabeu el que és You Tube no? Aquesta plataforma de vídeos mundial, en la que cadascú pot penjar el seu vídeo, i on la majoria d'artistes pugen els seus videoclips, tràilers... el cas és que jo estava cercant una pel·lícula per passar la tarda, i com si no res, vaig arribar al seu vídeo. Semblava normal, un vídeo d'aquells que es graven per passar la tarda amb els amics. Jugaven a penals sense samarreta. Era un joc estrany, havien de xutar a porteria, i el que més gols encertés guanyava, i en aquell moment, mentre jugaven, ell va ensenyar el cul. Se'm va posar dreta en aquell mateix moment, la palla va ser instantània, quasi com un sospir... i no va ser la primera, l'endemà vaig fer-me un altre, i així cada dia, cada estona que tenia lliure. Aquell cul em posava molt cachondo... aquelles natges blanques m'incitaven a la masturbació sobtada, com si els meus genitals fossin el Big Bang.

Un dia, vaig decidir cercar la direcció de l'autor del vídeo... només per saber d'on era.

Semblar a ser que era d'Argentina. Que estrany, sempre havia volgut anar a Argentina... així que vaig demanar uns dies a la feina, i vaig posar-me en marxa.
En un dia, ja em trobava a l'Argentina. Vaig cercar la casa del videoaficionat, i vaig trucar a la porta.

-Buenos días, que desea?
-Buenos dias, verá, disculpa que te moleste, solo te he picado porque he visto tu video en internet, y la verdad es que me ha gustado mucho, solo quería darte la enhorabuena.
-Vaya! Muchísimas gracias... es placer, oye, ya sé que es un poco repentino, pero ahora voy a la piscina, si te animas, te puedes venir y seguimos hablando de mi video.
-Guay.

I així, sense dir res més, vam tirar cap a la Piscina. Vam estar tot el dia parlant de futbol, de cinema, d'actrius...
Quan s'apropava l'hora de tancar la piscina, vam anar cap al vestuari, recordo que va treure una foto del mòbil.

-A qué está buena?
-Si, la verdad es que si

I en un moment, es va començar a masturbar... jo també ho vaig fer... aquella situació hem posava bastant.
Ens vam escórrer als bancs del vestuari.

De camí a casa seva, em va dir:

-Oye, te animas a echar unos penaltis?
-Venga!

Vam començar a jugar... anàvem molt empatats, i de cop i volta, va fer un gol, amb el que es va endur la victoria.

-Gol!!!

Com a mostra de felicitat, va fer-me un calp.
Vaig apropar-me a ell, i li vaig tocar la cara.

-Qué haces?
-Tranquilo...

Li vaig baixar aquells pantalons de Xandall que portava, el vaig posar d'esquenes, i vaig començar a llepar aquell cul circular que tant em posava.

-No hi ha ningú a casa, continua...

No l'escoltava, jo mamava aquelles natges acaramel·lades com si és tractes d'una extensió de mi mateix. Sentia els seus gemecs de plaer, i com qui no vol la cosa, el vaig començar a masturbar...

-Ah...

El semen va tacar la mà dreta...

Vam respirar uns segons, quan va dir-me:

-Puc provar?

Va començar a llepar el meu cul... la sensació era dolça, i cada vegada es feia més excitant... ell no va masturbar-me, tampoc li vaig demanar, jo tenia la mà lliure, així que vaig anar fent.

Recordo que en el moment en el qual vaig ejacular, ell va gemegar... també es tocava...

Una vegada xops... en un riure de confiança va dir-me.

-Continuamos con los penaltis?
-Vale...
-Grabamos un vídeo?

Va dir-me amb un somriure

Comentaris

  • Gracies Niiil[Ofensiu]
    Eric Martinez | 09-09-2017

    Jajaja, m'analegro Nil, moltisimes gracies per les teves paraules

  • Estel[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 09-09-2017 | Valoració: 10

    Et confesso, tot i que no m'agrada gens el futbol, que aquesta vegada, llegint el teu relat futbolístic, m'has fet posar "cachondo". I es per això que no m'he pogut estar de fer volar l'estel. Que per cert ha corregut, com el teu relat, com la seda...