Dies blancs i negres

Un relat de: jumpy112

Un dia et lleves i veus que els colors que la teva vida són molt diferents dels que dies enrrere pensaves que serien.
Blanc, si aquest és el color que podria definir la meva visió d'avui, quan fa cinc dies comptats era d'un color fosc... i no tens cap raó, simplement la curiosa frase que ronda pel cap de tothom.. " será el dia" dons potser si, encara ho he de comprovar..
Quan hi han colors radiants, penses que les coses de la vida tenen un valor únic, i la positivitat és l'ho més important en aquells moments, fins que passen cinc dies ....

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Unaquimera | 19-04-2009

    per respondre tan ràpidament i clara.
    Al menys, ara entenc les teves raons.

    Una abraçada,
    Uq

  • Foscors i clarors[Ofensiu]
    Unaquimera | 16-04-2009 | Valoració: 6

    Una brevíssima reflexió sobre el to canviant dels dies i de la nostra percepció de les coses: foscos o clars, radiants o apagats, des de la pròpia experiència.

    T'he descobert gràcies a l comentari que vas deixar a Dedicatòria.
    Sobre les teves paraules et volia fer una consultar, si me la permets: vas escriure que t'havia agradat, que creies que era un bon relat i em donaves l'enhorabona per ell; el valoraves, però, amb un 6, fet que sembla indicar que penses que li falta molt de camí per arribar a mereixer una nota alta, no ja la màxima.
    Em voldries concretar què et sembla que li manca... o li sobra? No pot ser per l'ortografia ni per la sintàxis, que són correctes...
    No puc deduir la teva opinió del teu brevíssim comentari i m'interessa, perquè potser m'ajudaria a millorar, saps?
    Si vols, pots fer-ho escrivint al correu que trobaràs a la meva biografia.

    T'ho agraeixo per endavant,
    Uq

  • És veritat...[Ofensiu]
    AVERROIS | 08-04-2009 | Valoració: 10

    ...que la vida mai saps que ens depara. Com bé dius hi han dies de tots els colors, un ventall increible. Però en l'Arc de Sant Martí n'hi han més de clars que de foscos. La vida són dos dies, no hem de viure esperant els dies foscos.
    Benvinguda a relats i una forta abraçada.