Dient...

Un relat de: Trena

…buscant unes paraules,
i regalar-te-les.
No trobant les justes i necessàries.
Per això t'escric aquestes mirades.

Perquè quan sóc amb tu
prenc nota amb entusiasme
de tot el que em passa.
En arribar a casa,
ho escriuré.

Perquè quan sigui a casa
només pensaré i no escriuré.
Voldria, amb paraules,
explicar la sensació que tinc
mentre sóc amb tu.

I mentre sóc amb tu,
sé que tot és inexplicable.
Mentre sóc amb tu,
sento estar encisada.

Ja sóc a casa i voldria fer un relat:
Escriure el misteri que sento
mentre sóc al teu costat.

Aquí, però, no puc descriure la màgia
si no és davant, si no la visc just ara.
Vet aquí, doncs,
les paraules de la meva mirada.

Comentaris

  • Preciós i ben cert![Ofensiu]
    kispar fidu | 14-02-2005 | Valoració: 10

    Fantàstic! Moltes vegades ens agradaria escriure o expressar el que sentim en determinades situacions, i ens és impossible de fer-ho.

    Les sensacions i els pensaments que et recorren el cos quan estàs amb la persona que t'estimes són inexplicables. Aquests instants al seu costat, sentint-lo/sentint-la, mirant la seva mirada, sentint la seva escalfor... són moments meravellosos que ens agradaria guardar sempre en una capseta, però que són difícils de descriure... però preciosos de viure!

    Preciós!

    (El teu "nik" o nom, m'ha cridat l'atenció, perquè sóc monitora d'un esplai amb aquest mateix nom: Trena! i fa uns dies que el vaig veure i em va fer gràcia! i avui m'he decidit a llegir-te!)

    Endavant! Ciao!

  • molt tendre[Ofensiu]
    aina | 05-12-2004 | Valoració: 10

    és el que m'ha agradat més dels teus relats, però m'has deixat amb el regust de llegir més! segueix escrivint, i moltes gràcies pel comentari! :)

  • Benvinguda...[Ofensiu]
    Llibre | 25-11-2004

    ...a la gran família dels relataires en català. I com et diuen els meus companys: endavant! continua escrivint!

    Què he vist? Què he llegit?

    Primer et planteges un dubte. Després et trasllades amb el físic (arribes a casa) i amb el pensament (pensaràs i no escriuràs). Però en definitiva el que hi ha és l'enyor, el pes de l'absència.

    I és perquè el que queda després de la trobada amb l'ésser estimat és només un detall: una mirada, un gest, un somriure....

    Felicitats, per saber descriure els sentiments.

    LLIBRE

  • Preciós[Ofensiu]

    Has arribat a casa, l'has escrit i ens has convidat a llegir-lo. Gràcies, Trena!
    En Marc ja ho ha dit tot, i reitero el que ja vaig dir un dia; ell dóna una llista, i és un honor que m'hi inclogui. Ell, però, és en el fons l'ànima poètica o una de les més grans ànimes poètiques de RC.
    GRÀCIES MARC, GRÀCIES, TRENA!

  • Gràcies![Ofensiu]
    Trena | 18-11-2004

    Hola Marc!
    He quedat meravellada amb la poesia que has fet del meu "Dient..."
    La veritat és que escric alguna cosa molt de tant en tant, però comentaris com aquest teu, o el d'en Vicenç A. a "La Mare" em fan venir ganes i més ganes d'escriure. Moltíssimes gràcies!!!

  • DIENT POESIA[Ofensiu]
    Marc Freixas | 16-11-2004 | Valoració: 10

    Dient poesia amb el teu DIENT...

    ara em trobo davant d'una nova promesa,
    i amb un estil poètic de molta bellesa,
    i melodia,
    i tendresa.

    Fés del teu poema, l'estil de viure amb les paraules,
    perquè tens fusta de bona escriptora, i també de poetessa.

    Dient poesia amb el teu DIENT...

    t'escric el què sento al llegir-te :

    escric el comentari de la teva benvinguda a la família dels relataires,
    on hi trobaràs autèntics mestres de les paraules literàries més encisadores, belles,...

    entre ells en Vicenç Ambrós, en Sergi Yagüe,
    la Carme Cabús, la Tiamat, el Marcel Vidal, en Josep Bonnin, i molts d'altres de grandíssima qualitat,... tots!!!!!!

    I moltes gràcies pel teu comentari a TEU I TEVA.

    UN PETÓ I UNA ABRAÇADA COMPANYA!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Trena

6 Relats

35 Comentaris

9476 Lectures

Valoració de l'autor: 9.61

Biografia:
Néixer, el que es diu néixer, ho vaig fer a Barcelona, l'any 1977, però fins ara sempre he viscut al meu poble, Argentona.
M'agrada escriure en els moments que ja fa temps que porto massa sentiments per dins.
De tant en tant, i de cop i volta, m'assec i escric.
Simplement. Com totes les coses que m'agrada fer.