Dia

Un relat de: abraham

Al desperdir-se l'aurora
els galls anuncien un nou dia.

Es dissipen els núvols tenebrosos
s'aixeca un vent fresc.

Rajos de sol, darrere les muntanyes,
albada d'una nova albada.

Tots de peu, amb més, menys pressa,
arribà el dia, sense saber si arribarà,
sense saber si arribarà la nit.

Alguns veuen per primer cop el sol,
altres no el veuran mai més.

El treball ens crida, i crida,
descans a la tarda, descans.

Dia, nou dia de insòspites viu,
de sense saber quin és el meu camí,
nasqué un nou i vell,
vell dia.

Comentaris

  • Un altre coment[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 03-01-2006 | Valoració: 7

    Ostres! Diras que sóc perapunyetes pero això de desperdir-se i insospites no acabo de saber que vol dir, son modismes locals? Bé, es que no acabo d'entendre el significat del poema. Per altra banda amb un poema on la sonoritat es quel com important crec que les repeticions són quel com a tenir en compte i en un paràgraf hi han tres arribar, cal tenir-ho en compte.

    Bé, malgrat aquests petits detalls trobo que he conegut un nou poeta que caldrà seguir d'aquí en endavant!

l´Autor

Foto de perfil de abraham

abraham

100 Relats

287 Comentaris

100173 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Nascut un any molt fred a Palestina ( 1978). Criat entre Catalunya i el meu país natal.

Sempre me considerat un nen, noi i home incomprès, és potser per aquest motiu que vaig començar a empendre l'aventura de l'escriptura molt aviat i també potser el motiu de que des d'aleshores no hagui parat.
Llegir i escriure, són dues activitats que faig a diari; cada nit, quan el meu cap entra en el millor estadi per a la reflexió.

Així, com mai he parat quiet intel·lectualment tampoc físicament, doncs el desitg de saber i conèixer m'ha dut a racons de món ben diferents desde els 18 anys.

Dins d'aquesta maravellosa recerca que és la vida, he topat amb aquest maravellós espai, on m'hi trobo realment molt agust i el qual m'ofereix la sortosa possibilitat de trobar-hi bons relats per pensar o gaudir, i on, a més a més, tinc la possibilitat de expressar-me lliurement i de llegir, sempre gratament, bones i males crítiques sobre el meu treball.

Moltes gràcies a totes i tots per els vostres comentaris i per oferir-me tans bons moments de lectura.

M'agradaria molt compartir amb vosaltres opinions i converses. Sempre resulten millor prenent un café, però aquí us deixo el meu e-mail:

abraham_lluc@hotmail.com

Un plaer compartir aquest espai amb vosaltres!
Una gran abraçada amics