Dia Rere Dia

Un relat de: Dani Novoa
Arriba el matí amb això un dia comença
Què és la vida que tant en ma sofrir?
L'esperança que tinc es la tristesa
Per l'única cosa que puc existir.
Viure, viure i viure
Ocells que fareu de mi?
Aquesta primavera ja comença
Flors del meu cor que no sabreu florir
Com una tardor sense fulles seques
Estació sense bellesa el que s'assembla a mi
Llàgrimes d'hivern que cauen al meu llit
Dia rere dia m'aixeco amb un sospir
Aix! quan trobare l'amor que em pertoca
Quan trobaré l'amor que em donarà caliu.
Com un estiu sense sol, soc jo
Vida et pregunto, per que em sento així?

Comentaris

  • gràcies![Ofensiu]
    Dani Novoa | 25-05-2011

    ho sento per l'ausència en tot aquest temps , estudis, etc...
    epr desgracia no vaig guanyar els jocs florals, xq es van pensar que era copiat...
    bueno aixi va el meu colegi!
    un salut a tothom i avera si llegiu l'altre poema! :)

  • Benvingut!!!...[Ofensiu]
    natasha | 17-04-2011

    ... i molts ànims, diuen que quan menys esperem apareix aquell que ens canvia perspectives... dons jo, com tu, li demano a la primavera que em sorprengui i que hi hagi un amor correspost, sa i divertit.
    M'agrada el teu text!
    Una abraçada

  • Bon dibuix poètic[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-04-2011 | Valoració: 10

    Benvingut a aquesta aventura que enriqueix molt d'escriure i compartir.
    M'agradat el teu poema. I demano que els teus ocells s'emportin la tristesa i renèixi una esperança plena de joia i realitats.

  • Gracies a tots![Ofensiu]
    Dani Novoa | 13-04-2011

    Si ho se soc mol pesadot! Gracies a tots! :)

    Primero de tot demanar disculpes si no puc comentar tots ets vostres realts, ja que ara d'examens finals no disposo de molt temps! pero faré el que pugui! :)

    Gracies per enésima vegada tots els comentaris i que sapigueu que RC em dona moltes bones vibracions! aver si un dia podem quedar uns cuants i fer petar la xerrada! :) jajaja seria genial! Bueno ens veiem!!

    Salut a tothom!

  • Quina primavera[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 13-04-2011

    Comences fort, eh?

    Bob relat. El títol ja ens dóna una pista que el poema no serà el summum de l'alegria. Ens dóna un to de monotonia que no sona gens agradable.

    I quan ens endinsem als versos se'ns confirma aquest sentiment d'apatia; en certa manera la sensació com de rebuig de la nostra realitat. Les imatges que descrius em transmeten confusió, certa angoixa, tristesa, desesperació. I que les sensacions que sents arribin al lector ja és un gran què!

    Ai l'amor! L'etern mal dels poetes sense el qual la nostra vida perd tot sentit!

    És un bon començament i t'animo a seguir escrivint. És la millor manera d'aprendre i millorar dia a dia. I aquí, a RC, aprendrâs molt. Hi ha gent realment bona!

    Ja ens diràs si guanyes els Jocs Florals!


    Abraçadotes i, com no, benvingut a la família relataire!


    Salz.

  • Hola Dani![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 13-04-2011 | Valoració: 9

    En primer lloc benvingut a RC i, com et diu en Joan, ja veuràs com et trobes molt bé amb els i les relataires.
    El teu poema m'ha semblat una mica trist. Bé ,tal vegada no és la paraula més indicada...Potser reflexa la inquietud de la joventut. Reflexar les teves angoixes en un paper pot ajudar-te molt perquè crec que tens fusta de poeta.Una abraçada de benvinguda i molts ànims. Endavant!

  • de res...[Ofensiu]
    joandemataro | 13-04-2011 | Valoració: 10

    per cert dani, per fer aquest intercanvi amb qui et comenti has de clicar sobre el nom o nick de la persona, llegir i comentar algun dels seus relats o poemes i li arribarà al seu correu electrònic un avís de que algú li ha comentat... és així com funciona
    Si tens algun dubte o necessites qualsevol cosa ja ho saps...
    joan

  • Gratitud![Ofensiu]
    Dani Novoa | 13-04-2011

    Gracies!:)

  • ei Dani, me n'alegro molt...[Ofensiu]
    joandemataro | 13-04-2011 | Valoració: 10

    de veure't per RC, ja veuràs com faràs moltes coneixences. Aprofita per llegir i comentar als altres, es tracta una mica de donar i rebre...
    una abraçadota des de mataró
    joan

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Dani Novoa

2 Relats

10 Comentaris

2169 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Últims relats de l'autor