dezzfogue-dezzfastzee

Un relat de: Bonhomia

estic entre matèria dura i boira,estic perdent la memòria doncs cada vegada les coses m'importen menys. ja no espero que sigui demà, ni tampoc ho temo. la meva sensibilitat l'he perduda perque no sento res; estic entrant en una mena d'avorriment que no em dóna res, ni a mi ni a ningú. ara la distància és literalment infinita. sort que tinc posats els corrs, ara jugo amb tots vosaltres de la manera que jo vull, no necessito res, la meva arma són cançons d'aquest grup comercial.
si em permeteu expressar-me cordial i noblement, sóc l'amo de l'univers, m'ho menjo tot amb aquestes melodies celtes, del nord...brisa fresca i suau que atravessa les parets...brisa fresca i suau amb copets de percussió molt amables...... doncs bé, jo ja m'he desfogat; ara feu-ho vosaltres...

Comentaris

  • gràcies per comentar-me[Ofensiu]
    llu6na6 | 05-03-2006

    M'agrada llegir-te i saber, i SENTIR, que t'apropes a tots i que estens la mà i que ho dónes tot de tu.

    Gràcies per animar-me a no encaparrar-me amb tantes, tantes coses que ens rodege. tens raó!

    Cal cercar la joa! Ser llum, rebre llum, lluitar per la llum!

    Una abraçada amb tot el cor, Sergi!

  • Toca-la[Ofensiu]
    filladelvent | 05-03-2006

    Mira on ets assegut: toca la cadira, és, la cadira és, i tu hi ets a sobre, i tu ets... amb això n'hi ha prou per ser.

    Saps? trobar-li al gust a les pel·lícules tampoc està gens malament... desforgar-te de les "desfugades" dels altres.
    Continua creant.

    -Filladelvent-

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514884 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.