Déu és un pensament

Un relat de: MPRT S.XXI

Déu ! qui és ?Realment existeix ?Au va ! només és una llegenda .
Realment es lo bò que duim dedins però que pasa si volem matar nins Que és que tenim valentia? Dolentia? potser odi? rencor? Segurament sera dolor.
On és ell quan es moren nins petits cada segon ( ara n'ha mort un , ara un altre )On es quan es castiga a un innocent ? El mon està ple de ferits , ple de discapacitats ple de gent infeliç i on és ell ? Simplement no hi és. Probablement era un home bondadós però no cerc que fos un home avorrit com totes les misses que fan .
Perque feis cada dia missa si a vegades devia dormir? , i perque molestarlo cada vegada que resam ? dou estar marejat , no ho pensau, som moltes persones a nel món .
Deu és un pensament , és el pensament bó però també hi ha el suposat Dimoni que tampoc existeix simplement és el pensament dolent , tot el que feim bé és obra de déu , i lo dolent és obra del dimoni.
Sou idiotes ,que pasa que a vosaltres us cntrolen un " déu " i un " dimoni "?
cada un es el controlador de les seves obres i les seves accions , Déu és un pensament necesari.

Comentaris

  • un pensament[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 01-04-2009

    el teu, que et farà companyia al llarg de la teua vida.
    Madura'l, fes-lo crèixer. i algun dia ens en tornes a parlar.

    Et felicito.

    Ferran

  • Cargolsalalluna | 02-03-2009

    Com cantava John Lennon; God is a concept, by which we can mesure our pain (!)

    Me l'has recordat molt, molt.

    Salut!

l´Autor

Foto de perfil de MPRT S.XXI

MPRT S.XXI

6 Relats

3 Comentaris

4018 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00