Déu: Ajuda'm!

Un relat de: pellpintada

Déu meu: M'en penedeixo d'haver estat un nen dolent. He furtat deu duros del moneder de la mare. I una bossa de pipes del quiosc. He entrat a l'habitació de la meva germana sense trucar. S'estava despullant i li he mirat els pits. M'he tancat al lavabo i m'he masturbat pensant en els seus pits. Em sento culpable per haver fet aquestes coses però, Deú meu, no puc evitar-les. I això no és tot, Senyor. Ahir vaig pujar al terrat i, des del pati de llums, on donen les finestres dels lavabos, vaig veure a la veïna cagar i eixugar-se el cul. Em vaig haver de fer una palla, perdó, Déu meu, una palleta. Tinc més pecats, Senyor. La tieta Esperança va venir de visita. La mirava de reüll. Té un pits grans i es mouen com flams. Em sembla que la tieta va adonar-se que li mirava les mamelles perquè em va clavar una mirada fiscalitzadora que em va fer posar més vermell que un tomàquet. Després del dinar em vaig tancar al lavabo i em vaig masturbar frenèticament.

Déu meu: Fes que no em surtin grans a la cara. Ja sé que és per culpa de les palles que em faig, i dels mals pensaments que tinc quan veig una dona. Ahir, Déu meu, va venir la Josefa a netejar la casa. Fregava el pis de quatre potes. El seu cul enorme es movia d'una banda a l'altra. Em vaig posar tan calent que, abans de fer un disbarat, em vaig tancar al lavabo. Tinc por, Senyor. Por de tornar-me boig, de convertir-me en un violador de germanes, tietes, veïnes i minyones.

Ajuda'm. Ajuda'm, t'ho demano per favor.

Comentaris

  • Felicitats jeje[Ofensiu]
    Shedna totires | 02-09-2008 | Valoració: 8

    Molt bò, sobretot per la gosadia de dir el que tothom a fet i ningú explica.A part crec que està molt ben redactat i amb aquest humor tan nostre i sarcastic.

  • Clar de lluna | 02-04-2008 | Valoració: 10

    ...molt bones!

    M'he divertit molt llegint aquest relat, amb els mots i les expressions que utilitzes, un fart de riure, a part de ben escrit!

    Una abraçada!

  • Ei, pellpintada![Ofensiu]
    Nubada | 31-03-2008

    He vist el títol als últims comentat i m'he dit: "ostres, en pelllpintada..."!

    I rellegeixo el teu últim relat, publicat de fa mesos, amb la teva línia trencadora, polèmica, irreverent... Potser a vegades injusta, rebel, rancuniosa... Però, sigui com sigui, els teus relats són dels que no deixen indiferents.

    A veure si tornes!

  • Has viscut un ROMPER ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 31-03-2008 | Valoració: 10

    Hola;

    L'any 2.005 adquiries - amb tu mateix- el compromis de "tastar " un ROMPER per les tarres del Baix Aragò.

    Ho has fet ?

    Et cal deixar-ho ja pel proper 2.009 ?

    Salutacions

  • Lo de les mamelles com flans ho has clavat[Ofensiu]
    Autobahn | 03-11-2007 | Valoració: 10

    Com sempre l'equilibri entre forma i contingut és excel·lent. Tots els personatges que hi fas apareixer ajuden a enriquir la visió del nen sense que sigui repetitiu o previsible, la qual cosa encara li dona més mèrit.
    Jo l'he trobat deliciós. De pet als meus autors favorits. Devia badar molt per no haver-t'hi posat.
    (Per cert, sóc en Florenci, etc. M'he inventat aquest nick com a lector per a no sortir amb el meu nom amb els comentaris que puc fer només clicar el Google. Un dia que ho vaig fer em vaig quedar una mica esgarrifat. He dit)

  • Ajudes divines[Ofensiu]
    Capità Borratxo | 09-07-2007

    Tots hem estat, som i serem nens dolents (i les nenes també), però no crec que necessitem l'ajuda de cap divinitat... no creus?

    Enhorabona pel relat!

  • Unaquimera | 01-07-2007

    Una oració adolescent que rebel·la una por heretada, transmesa de generació en generació: el sentiment de culpa davant el desig de transgredir el tabú, la contradicció entre l'instint biològic i les adquisicions socioculturals.
    Molt ben exposada amb una prosa tremendament efectiva i un ritme encertat de ple!

    Tornaré a passar... fins aviat!
    T'envio una abraçada sense pors,
    Unaquimera

  • Carisma[Ofensiu]
    perunforat | 10-06-2007

    Olé!He passat un bona estoneta llegint aquet relat, amb molt humor i personalitat!

  • jajajja[Ofensiu]
    gypsy | 06-06-2007 | Valoració: 10

    és molt sarcàstic el relat. No sé si en el fons el protagonista està penedit pels pensaments i les masturbacions, etc. Sembla que se'n rigui una mica de Déu o que el posi en un compromís.
    Molt àgil i divertit.
    El final m'encanta!

    petonss!

    gypsy

Valoració mitja: 9.71