Desvalgut

Un relat de: Bonhomia
Últimament estic desvalgut. Tinc horticària al cervell. Se'm menjen els peus les formigues. M'espanto si m'imagino un mirall. Em descol.loco si penso en animals. Em desfaig si penso en llàgrimes.
Un piano imaginari va tocant acords immunds i jo em calco dins la seva música.

Últimament estic desvalgut...

Comentaris

  • Surge et ambula[Ofensiu]
    Narcis08 | 13-08-2011

    no facis res dolent...

  • Ei Sergi !!![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 10-08-2011

    Pots sentir-te desvalgut , en alguns moments. Però pensa en la facultat prodigisa que tens per a escriure ( per a mi la voldria ) i pensa també en tots els amics i amigues que tens aquí en aquesta gran família de Relats.
    Una forta abraçada, amic Sergi ! ÀNIMS !!!

  • Ni se t’acudeixi...[Ofensiu]
    - | 10-08-2011 | Valoració: 10

    Llegir un relat teu d’aquest caire sempre m’entristeix, i aquest especialment, tenint en compte la data en que ha estat publicat. Tot i així, diria que no estàs desvalgut, Sergi. Pots sentir-te desvalgut, però en realitat no ho estàs; tens un esperit de superació envejable i un coratge davant l’adversitat que ja el voldríem molts. No, no, ni se t’acudeixi abaltir-te. Endavant i força poeta, per molts anys!

  • Estimat Sergi[Ofensiu]
    allan lee | 09-08-2011

    el teu escrit em fa mal. Imagino, a través de les teves paraules, aquesta solitud temerosa que comporta sentir-se apartat. En tot cas, et dic que com a poeta no estàs desvalgut, tens garra i profunditat, ets un artista sensible i gran. Una abraçada

    a

  • Desvalgut? Escriu i camina.[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 09-08-2011 | Valoració: 10

    Estàs desvalgut? Escriu, escriu i camina. Abans d'ahir vaig caminar pel centre de L'Hospitalet, per la plaça de l'Ajuntament, el carrer Major, l'impressionant carrer Xipreret, el carrer Barcelona, la Rambla Just Oliveres, el carrer de les Roselles, Rossend Arús etc. És bestial caminar, descobrir, deixar-te endur amb les finestres obertes i veuràs com les formigues dels peus esdevindran suor contenta. Descansa i fes unes braves a la terrassa del Casino. La depressió esdevindrà passió. Una abraçada"

    aleix

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515336 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.