Desubicat

Un relat de: Marky
Quan es va despertar no sabia on era. Li costava obrir un ull i tenia un mal de cap terrible. Notava alguna cosa a la cara; de seguida va descobrir que era sang, sang seca. Amb la mà esquerra es va palpar la galta, l'ull i va notar que tenia un trau al front. D'aquí la sang. La ma dreta no la podia moure, estava emmanillada a un vell radiador de ferro clavat a la paret. On collons estava? Va mirar al seu voltant amb la vista enterbolida. Era una mena de garatge o soterrani d'algun edifici atrotinat. Feia olor a pixum. Al fons una diminuta finestra deixava entrar una mica de claror. Com havia arribat allà? Va tibar amb força empenyent els peus contra la paret però l'únic que va aconseguir va ser fer-se més mal. I el cap li seguia bullint. Es va intentar asserenar. Observava el lloc intentant trobar alguna cosa, alguna senyal, algun objecte que li donés una pista d'on era. Però res. Es va estar quiet uns instants que li van semblar dies. Amb la mà esquerra va palpar el terra al seu voltant, fins on podia arribar. Va ficar la mà sota el radiador. Hi va trobar un ganivet. Llavors va saber exactament el que havia de fer.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Marky

Marky

17 Relats

22 Comentaris

8177 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Bones a tothom. Soc músic i molts dels meus poemes estan pensats per ser lletres de cançons, per això sovint es repeteixen frases. Ves per on, ara m'ha picat per començar a publicar alguns poemes i relats. Salut.