DESPULLATS

Un relat de: Rosa
Sota la nuesa
de les respostes
s'entreveuen
les preguntes
transparents

et desitjo
ànima
sexe
complicitat
companyia
camí

sota llençols de cotó blanc
i olor a raïm
acabat de collir

Comentaris

  • Hola Nil[Ofensiu]
    Rosa | 14-10-2018

    Primer de tot feliç de retrobar-te! podria dir que els meus poemes, per general, són com una pintura abstracta, per mi tenen un sentit però cada u ho interpreta segons està d'ànim, lloc, situació, moment... i t'he se dir que això m'apassiona. Les diferents versions que pot tenir un poema és una cosa que m'atrau molt, suposo que per això escric així.
    A veure si torno a agafar ritme d'escriure que ho havia descuidat una mica ;))
    Una abraçada ben gran!!
    Rosa

  • Ensucrat[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 13-10-2018 | Valoració: 10

    Jo, en els meus poemes tostemps faig una una petita introducció per tal que el llegidor pugui ubicar-se i això que els meus poemes, cosa poc normal avui dia, són força realistes. Perquè la poesia és tant intimista, que a voltes un poema, com ara aquest teu, pot tenir diverses interpretacions. Quina és la vàlida? Jo, crec que la que cadascú es fa. A mi, aquest poema concís i alhora ampli en significança, em suggereix una mena d'adéu! o comiat d'algú estimat. Amb el qual la relació o complicitat que hi podia haver ha arribar a la seva fí, tot desitjant-li el millor del món. Això sí! sense engany i amb honestedat. Pel que fa a la imatge del raïm, podria ésser quelcom relacionat amb la dolçor o el tacte que hom a de tenir en un contacte cos a cos? Sigui el que sigui, tots aquells que llegeixin el teu poema restaran atrapats, seduïts i ensucrats amb el teus bells mots. Salut! Nil.

  • Hola Aleix[Ofensiu]
    Rosa | 13-10-2018

    Hi ha trencs d'alba on tot és conjura per ser màgic, sols tens que parar un poc el temps i gaudir ;) Moltes gracies Aleix els teus comentaris sempre ancoratgen.
    Un petó!

  • Hola![Ofensiu]
    Rosa | 13-10-2018

    Moltes gràcies pel teu comentari Unicorn Gris
    Un plaer saludar-te!

  • M'agrada.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 13-10-2018 | Valoració: 8

    M'agrada. És un bon relat, amè, senzill, mig carregat d'imatges...

    No n'he captat del tot el sentit però, si no m'equivoco, és una dona despullada a punt de fer l'amor amb un home. Està bé el teu relat. Crec que si llegissis més altres autors podries ser una gran poetessa. Ara "només" estàs a un bon nivell però no més que això. Tranquila. Diuen que Roma no es va fer en un dia.

    Espero que la dona li dongués a l'home tot el que li va prometre, si és que l'home ho va demanar

    Petons!!!

  • Sinceritat[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 13-10-2018 | Valoració: 10

    Amb la pell despullada es diuen sinceritats i veritats. La pell llisa del raïm, hi ha cosa més sincera que això? Un seguit de boniques imatges acompanyades de la sinceritat dels sentiments. Una forta abraçada, Rosa.

    Aleix

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Rosa

Rosa

59 Relats

87 Comentaris

26052 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sóc cuinera de vocació i intent de poeta per passió.
Escriure em desconecta de tot per conectar-me a mi.