Després de la mort, hi ha un iogurt de préssec

Un relat de: Tiamat

N'hi ha que volen una música en concret, unes flors en concret, un lloc en concret, i una actitud dels assistents en concret. D'altres que pateixen més per si no és el moment, i demanen una bona foguera, o un metge eficaç i competent, o un cop de pala al cap. I alguns, més sonats del normal, no n'han fet prou amb desenes d'anys, i desitgen que els congelin, com si fossin un paquet de pèsols del supermercat.


Jo, pel dia que em mori, només demano dues coses:
que doneu els meus òrgans i la resta, a les escombraries.
I mentre ho feu, que sapigueu que em menjaré un iogurt de préssec, i brindaré amb els cadàvers, fent retronar les culleretes. Ens fotrem un fart de riure, veient escapar alguna llàgrima, i exclamarem, mig podrits:
que no ho veieu, que no n'hi havia per tant?




Comentaris

  • m'agrada...[Ofensiu]
    Capdelin | 28-06-2005

    aquesta ironia descarada, aquesta saviesa morruda de fotre-se'n d'un mateix, aquesta mirada buslesca de desterroritzar els finals biològics de la nostra novel·la, aquesta bofetada a la mort i als seus decorats i escenografies que els estúpids humans s'han encarregat de montar...
    i els cucs lleparan el que deixis en les parets del iogurt de préssec seguint, àdhuc després de la mort, la cadena alimentària...
    quan un escrit és tant original... només cal fer sonar les culleretes com aplaudiment...

    una abraçada!

  • jordiclusella | 25-06-2005

    Un relat sorprenent, original, i amb molta personalitat.

    Felicitats i molts iogurts de préssec ! ;)

  • divertit[Ofensiu]
    L'illa | 25-06-2005

    M'ha fet moltíssima gràcies l'última pregunta del teu relat "allò de que no hi havia per tant" i es que jo també ho he pensat moltes vegades!
    M'ha agradat molt la forma que has tingut d'expressar-ho!

    M'has donat peu a que un dia escrigui sobre el què penso realment de la mort i m'hi afronti definitivament!

  • Segura?[Ofensiu]
    vinaside | 21-06-2005

    Em sorpren que nomes vulguis aixo (si es que realment ets tu), pero m'agrada com ho dius. M'agrada el llenguatge facil i amb un toc desenfadat per parlar de la mort... que es resumeix en un iogurt de pressec.

    I, sobretot, m'agrada com escrius.

    Gracies per compartir-ho.

    ricard

    pd: tambe m'agrada la teva "biografia".

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

680842 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.