Despertador

Un relat de: bluma

Imagino que em tornes a mirar a la cara i em tornes a dir tot allò que vas gosar dir-me. Imagino que em toques. Imagino que m'acarones entretingut en els meus contorns. Imagino que em parles i em reconeixes que tenies ganes de sentir la meva veu. Imagino que em repasses i et fixes en els meus ulls, i tornes a dir que frisaves per tornar-te'ls a creuar. Imagino, imagino i imagino... i t'imagino més perfecte del que ets. T'imagino gairebé levitant. T'imagino més sensible del que em demostres en gestos. T'imagino més sincer del que entenc que ets. T'imagino farsit de mil emocions, però et llegeixo buit. T'imagino com una persona que donaria molt, però et reubico en una mena de maquievelisme egoista. T'imagino perfecte i sé perfectament que no ho ets. Per això... penso que ja n'hi ha prou d'imaginar, i que em convé obrir els ulls i saber que la imaginació, les il·lusions... són desitjos que es dipositen en matèries de les que en construïm el contingut! Així, t'imaginaré com vulgui: sense rostre, sense aspecte, sense detalls palpables, sense marcs ferms en els què encaixar-te, perquè puguis ser qualsevol i només ho sàpiga descobrir jo.

Comentaris

  • He experimentat...[Ofensiu]
    Sol_ixent | 22-03-2006 | Valoració: 9

    una grata sorpresa en llegir-te, la veritat. Una barreja de sentiments m'ha despertat, ficant-se les teves paraules a dins meu, com una fiblada. T'animo a que continuïs escrivint, publicant, i també a que incloguis una mica de biografia per adornar aquesta foto tant maca...

    Una abraçada!

    Sol_ixent

  • m'oblidava dir-te...[Ofensiu]
    Capdelin | 12-01-2006

    que esculls uns títols molt originals i que aquesta foto de la dreta és sensacional...
    ptons de nou...

  • uauau![Ofensiu]
    Capdelin | 12-01-2006 | Valoració: 10

    avui t'he tornat a redescobrir... em pensava que ja no tornaries a penjar cap més relat i... has aparegut de nou... amb un relat bo, imaginatiu, original, sensible... m'encanta el final
    "... així podré imaginar-te com vulgui i tu podràs ser qualsevol..." i no només aquell retrat imaginari-utòpic-impossible... fantàstic!
    espero que no tardis un any més per escriure el tercer relat... necessito els teus pensaments i la teva forma d'escriure que m'omple...
    si necessites comunbicar-te amb mi per alguna cosa = Capdelin@hotmail.com
    ptons i una abraçada!