DESOLACIÓ

Un relat de: Ita
DESOLACIÓ


No sóc res de l’altre món.
Sentireu sovint laments,
repertori de carències
que m’arrosseguen pels dies
formant un pòsit de planys.
El destí m’ha ofert un cos
que de lluny no m’acompanya.


Comentaris

  • T'he trobat[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 16-11-2013

    Que bé Ita, avui t'he trobat per aquí., en aquest poema que segurament vas escriure fa un temps, potser, ara, aquest cos t'acompanya una mica més. Així ho desitjo. Abraçades tarades!

  • Molt bo, Ita[Ofensiu]
    Antònia Puiggròs Muset | 07-02-2012 | Valoració: 10


    És molt bo, Ita! Molt treballat! Interessant com fas una dissociació impossible: persona i malaltia.

  • Caram !! [Ofensiu]
    Ita | 10-11-2011

    Caram , Aleix de Ferrater ! Em sembla que és més poètic el teu comentari que el meu poema hahahaha . Bona i optimista reflexió sobre el sentiment d'un cos malalt però amb una ànima ben viva !
    Gràcies pel teu comentari.

  • I de prop l'ànima[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 10-11-2011 | Valoració: 10

    I m'apropo a un cos desolat que s'allunya de si mateix, de no mateix, de res que no sigui una ploma viva. Una passa endavant amb els peus i les mans que s'observen i riuen. el peu no vol caminar, la mà no vol escriure, però ho fa perquè, sense saber-ho, té cinc ànimes, una a cada dit, una a cada costat de l'altra. És la teva ànima, la mà que escriu i ens acompanya. Una abraçada.

    aleix

  • tens raó[Ofensiu]
    Ita | 10-11-2011

    Hola Joandemataró
    Tens raó en el que dius, però quan una persona està desolada per una malaltia necessita expressar-ho , però en cap moment parla de bellesa, sinó de ganes de fer, de voluntat i empenta i un cos que no pot seguir.
    Gràcies pel teu comentari.

  • molt cru aquest poema ita...[Ofensiu]
    joandemataro | 10-11-2011

    cert que el cos ens juga males passades, però també compten altres coses de la persona i a la fi qui només pot oferir el cos acaba sense res, doncs la bellesa física és caduca en canvi ...

    una abraçada des de mataró
    joan

l´Autor

Foto de perfil de Ita

Ita

8 Relats

38 Comentaris

7303 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99