Desitje comentaris... Tot per tu, Maria...

Un relat de: Roserdeljardi

Comentaris: Qui anava a dir-m'ho, els desitje, els estime, els necessite. Perque t'estime massa. Perque desitje estar amb tu alla a on estigues. M'odie a mi mateixa per ser com soc, simple, buida i una xica que passa de tot. Aixó no ha de ser mes. Ni será mai. Perque demane comentaris, critiques, totes ben clares i a la cara. Barrejaria la meua sanc en veri per estar al teu costat. Ai si la gent et coneguera, a tu, tan perfecta, tan saciant, tan exacta en les teues paraules…

Oh comentaris, no se a qui demanarlos, per aixo he vingut açí, a que mels donen a que em critiquen prou, per a poder fer el que tu has fet. Es necessita valor, força i molta espenta. Domés se que pensar en tu, en que m'has oblidat açí amiga meua. ¿Perque no em vas portar amb tu? M'abandones ara, amb quince anys, després de tant juntes. I els comentaris tan portat lluny de mi, donçs, que se'm porten. Que em duguen al teu costat Maria, jo vull anar on estas tú. Es fácil trobar la felicitat on tú ets. Els comentaris son bons per a aixó.

Arriben els nadals, i enguany no anirem a la pista d'esquí. No soparem juntes la nit de cap d'any. Però si tinc força i m'esmere el dia de reís ja estaré ben morta. A prop de tu Maria, per la nostra amistat. Ja he conseguit obsesionarme com tú. Desitge formar part d'una societat que no m'accepta. Ja em critiquen. En poc de temps haure caigut en la depressió. La gent creu que soc drogadicta i anoréxica. No tinc cap de amiga ja, diuen. Com s'equivoquen eh Maria? Elles no saben les coses bé. No saben que quant vaig beguda per ahi es cuan mes aprop et sent. Pero no vull fer patir la meua mare. Hi han remeïs millors...

He trobat un bon lloc per al suicidi. El lloc on ens vam conéixer, el pont del riu. El riu mai porta aigua i podré obrir-me una ferida prou gran al cap. Per tu ho faig, Maria. Per tu desitge que esta societat em critique com ho va fer a tu, si estas morta, jo tambe vull estar-ho. Que el mateix que et va pedre a tu ho faça amb mi. Fins ara Maria. Ens veguem molt promte.

Comentaris