Desig

Un relat de: Peus de Marbre

M'agradava potser excesivament la seva manera de tocar-me, que m'encenia en una flamarada súbita i sorprenent. Alguna cosa en ell desfermava ferament el meu desig. Alguna cosa que es passejava pels meus somnis des d'adolescent i que mai, fins a les hores, no havia trobat: un discurs durant els moments íntims, entre literari i obscé. Prou literari com per ser refinat, estètic i gens vulgar, prou obscé com per fer-me provar una excitació desenfrenada de manera que, sentint les seves paraules mussitades a cau d'orella, sentir la meva carnalitat erigint-se senyora de tota la meva voluntat. I, a les hores, era una necessitat absoluta d'ell, de tots els seus racons, de tota la seva boca, del contacte absolut, del lligam més salvatge. Aquesta necessitat ens portava a un estat d'obcecació en que tot importava res. Perquè jo era incapaç de viure, de respirar sense el seu cos que s'enredava en el meu com una planta. Perquè ell era dintre meu cridant el meu nom i el seu amor desesperat i jo m'anava fent petita petita, una partícula insignificant que viatjava per la seva sang, susidiària del bombeig dels seus batecs, del seu ànim incert. De la seva angoixa de ser adicte a mi.
I eren màgics aquells dies, el sol, la pluja, la sal, hiverns i estius, la llevantada amb ell. El mar es veia tan bé des d'allà.. i, sobretot, s'olorava, sal, humitat, olors barrejades de tu i jo.

Comentaris

  • És únic!!![Ofensiu]
    Jeremies Bover | 09-04-2005 | Valoració: 8

    Senzill i tendre com l'amor en sí mateix, més encara si és el primer amor. Dolç, fàcil, clar i desconegut a la vegada, planer, pur... Hem recorda molt i molt les meves vivències, ens coneixem potser?

  • Doncs[Ofensiu]
    Thalassa | 23-03-2005 | Valoració: 9

    a mi m'ha agradat molt mltíssim. Està ben explicat sense excessos ni res que hi manqui. És senzill i gratificant de llegir, sincer en extrem. I a més, m'ha recordat coses...

    Felicitats per l'entrada!

    Thalassa

  • ui la puntuació ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 13-03-2005 | Valoració: 8

    sempre m'oblit ...

  • no facis cas a la puntuació[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 13-03-2005

    No et desanimis per el 3, no vol dir res, a mi m'han puntuat coses amb un 10 i no es mereixien ni un 5. A mi m'agradat el teu relat expresses molt be lo que sents, descrius molt be les sensacions, venga a escriure, tot diu una que ha estat a punt d'abandonar moltes vegades ... i que sol fer pocs comentaris ...

    Una aferrada

    Conxa

  • doncs...[Ofensiu]
    març | 13-03-2005 | Valoració: 8

    a mi m'ha agradat. És prou descriptiu com perquè el lector pugui entendre la situació que vius.

    Segueix escrivint!

    Marta

  • Gràcies pels ànims[Ofensiu]
    Peus de Marbre | 07-03-2005

    Gràcies. la veritat és que sí m'havia desanimat moltissim. La primera cosa que penjo i em posen un tres...doncs no m'anava a suicidar però la sensació de ser fatal explicant les meves intimes sensacions sí que la he tingut. Per tot això, moltes gràcies pels ànims.

  • és bonic...[Ofensiu]
    AnNna | 05-03-2005 | Valoració: 7

    no crec que es mereixi el 3 que t'han posat... a mi m'agrada ves... no és dels millors de relatsencatala, pero l'escrit en si, està ben escrit i és bonic, i prou! no fa falta més explicacions... si dic que m'agrada, m'agrada... i punt.... no? només tens un relat penjat... potser al rebre el primer comentari et vas espantar i et vas fer enrere... jo... si és el cas... et convido a que et despullis de vergonyes i pengis el que tens... que segur que hi ha gent que t'ho sabrà valorar.
    vinga, molts petons!
    aNNNa
    p.d: no et rendeixis mai!!!!

  • aixxx...[Ofensiu]
    Mònica Prats | 05-03-2005 | Valoració: 8

    m'havia oblidat la valoració

  • Mònica Prats | 05-03-2005

    Sí,potser innocent, però no està gens malament

  • Innocent[Ofensiu]
    Pertuipersempre | 15-02-2005 | Valoració: 3

    amb molta innocència d'aquell primerenc amor, m'has fet recordar-lo!

Valoració mitja: 7.29

l´Autor

Peus de Marbre

2 Relats

12 Comentaris

3345 Lectures

Valoració de l'autor: 7.50

Últims relats de l'autor