Desig

Un relat de: Homo insciens
Les celebracions en família sempre l’emocionaven, per això, quan la van convidar a demanar un desig mentre bufava les espelmes, no va poder evitar, en un acte reflex, desitjar tornar a veure en Joan. Abans que es pogués desdir, el seu cos menut ja s’havia desplomat a sobre el pastís de xocolata i nous de macadàmia, el seu preferit.

En Joan i el seu humor negre...

Comentaris

  • Escena cinematogràfica[Ofensiu]
    Canela fina | 07-07-2020

    Quina escena més cinematogràfica! És una càpsula molt bona, compte amb els desitjos, compte amb l'humor més cínic, aquest Joan em cau bé!
    Abraçada ;)

  • I tan negre![Ofensiu]
    MariaG | 14-05-2020

    Un bon micro-relat. Amb poques paraules ens dius molt i presentes una escena per a no oblidar. Realment cal anar amb compte amb el que es desitja.

  • Quina xirinola![Ofensiu]
    kefas | 12-05-2020

    Una escena digna dels germans Marx!
    Cal anar en compte amb els desigs perquè sovint es fan reals. Jo mateix vaig desitjar que em toqués la grossa i ara hem de canviar de pis perquè la meva dona no passa per la porta.

  • Desitjos de pastissos[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-05-2020

    Bona fantasia li has posat a aquest micro-conte, Homo insciens. És que quan va bufar les veletes del pastís, ja volia veure en Joan, que vaja humor que tenia..........
    Si li agradaven els pastissos de xocolata i els de nous de macadàmia, doncs era molt golosa.
    Enhorabona, per tal micro.
    Salut i cuida't.....
    PERLA DE VELLUT

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32715 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància