Desig.

Un relat de: Annalls

En algún racó de l’avui,
acabaré la cançó del demà.
Calen les arrels del passat,
per les fulles del futur.
Si tu i jo anem plegats des d’ara ,
no ens ha de faltar l’amor ,
ni branques on niuar*.


És niar, però queda tan maco niuar...

Comentaris

  • Annalls[Ofensiu]
    Gabriel M. | 16-01-2014 | Valoració: 10

    Preciós poema,.
    En el pot petit... M'ha agradat de bon de veres.
    Gràcies per l'email, t'he respost.
    Gràcies per tot i una besada.

  • Molt maca![Ofensiu]
    Olga Cervantes | 16-01-2014 | Valoració: 10

    Una poesia per a portar per bandera en dies de pluja i també de primavera.
    Ona abraçada
    Pinya de rosa

  • Ho sento![Ofensiu]
    Eloi Miró | 12-01-2014

    Ho sento.. he vist un poema tan romàntic... que al final amb el teu aclariment del “niuar” no m’he pogut aguantar el riure. No és una falta de respecte, només que t’he imaginat a tu clarificant-lo. (una tonteria però havia de dir-la... hahaha)
    Si m’hagués de quedar amb un frase... ho faria amb la de: “calen les arrels del passat per les fulles del futur”. Una frase profunda i molt significativa... m’agrada molt com sona, molt!
    Desitjo que passis un gran any 2014, ple de relats i felicitat, perquè a través del que escriguis puguis plasmar el que la teva ment i el teu cor acordin!.
    Cert és que no tens el meu correu... durant uns dies el tindré a la biografia.
    Una abraçada molt gran!
    Cesc E.

  • el passat per a un futur,[Ofensiu]
    Marteta | 07-01-2014

    Sempre he pensat que malgrat mirem al passat per donar pases cap al futur sempre ens hem de recordar d'aquells moments més bonics, com aquest que tu descrius... anar agafats de la mà!(no sabia que s'escrivia niar!)

    Anarquisme emocional? Tonteries meves, metàfores, comparacions, volia dir que son els nostres sentiments els que volen volar en llibertat però després (ja sigui per la por o pel destí) es frenen i cauen, i aquí entra el determinisme. Coses extranyes que l venen a una jajaja

    En quant al que m'has demanat de la situació a les illes, de com es veu aqui tot el que viviu a cataluya. Doncs mira, aqui la majoria de gent no es sent d'acord amb la vostra demanda de la consulta (que no es el meu cas) pero pens q es una gran majoria la que parla de vosaltres com radicals. És graciós perque hi ha més radicalisme balear/espanyol aqui que a catalunya.. fins i tot per rompre relacoons amb vosaltres creen una nova llengua : el baléà ( al.legant q no ve del català) i em toca molt els nassos això, es molt d'ineptes i radicals...

    Com veus m'he emocionat contestant-te, esq es un tema que em fa bullir la sang, i ja no parlem de la política centralista del nostre president Bauzà... uffffd!

    Espero l'efecte ddomino a les illes!! Una besada :)

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76331 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.