Desencant

Un relat de: Bonhomia

Fet una merda,
sense objectius,
estic empresonat
en aquest del.liri depressiu.

Sense tenir ni idea
de quan passarà el terratrèmol,
em sento avorridíssim,
em sento sol.

Tenint en compte
que no sé quan acabarà això,
tinc la sensació
que hauria de ser optimista,
però no puc.

Em costa escriure,
sense inspiració,
he decidit tornar-hi,
encara que em tremolin les mans.

Comentaris

  • ESTEL | 03-10-2009

    ultimement entro molt poc, però al entrar i venir-te a veure, sense pensar més que el que m´has trasmés, vinc i et dic que això esta bé. Sense ganes que escriguis, que esterioritzis, que no estas sol, pensem que sí moltes vegades, perquè el nostre voltant és distant, però ja sigui per aquí, què no és poca cosa, no estas sol, i tant què no, doncs això. Molt d´ànim, què encara què pensis què ara no et fa falta o no és suficient, jo penso donar-te l´ànim què ara mateix tinc, si més no compartir-lo amb tu.

    Un petó immens perquè t´acompany en els moments de desencat, tant de bo t´agradi

  • Entesos, poeta.[Ofensiu]
    - | 03-10-2009 | Valoració: 10

    Així és com estàs.
    No ho puc evitar, les teves paraules d'angoixa em fereixen.
    Sergi, saps que pots buscar-me quan vulguis, i no dubtis a fer-ho, perquè aquí tens una amiga que t'escoltarà sempre.

  • I et dic el mateix... que a desequilibri...[Ofensiu]
    Tocaterres | 03-10-2009 | Valoració: 10

    No estàs sol, perquè si tu ho estàs jo també. Patim menys sols del què ens creiem, de la mateixa manera que riem tant junts com creiem sentir. Hi som, i ens necessitem. Riure i plorar, i tirar endavant, arrossegan-te o corrents, amb tota la riquesa que tens en tu, tanta, i al teu davant també, no deixis de fer-ho.

    1cor1sol.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514924 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.