DESEMBRE

Un relat de: Ze Pequeño

Estimo aquest silenci tristíssim
que augmenta per moments en aquesta ànima.
Enyoro tanmateix la teva cara
davant les meves nines complagudes.

Se'm fa molt dur retenir, a hores d'ara,
a la memòria les teves abraçades.
I ja no noto el tacte entre els meus dits
de la teva mà suaument agafada.

De tot allò ja no me'n queda res,
tret de records tancats amb pany i clau,
i aquest profund silenci, que em fa esclau
perquè si el trenco t'hauré perdut per sempre.

Aquest silenci, que el fas tu dia a dia,
i és el que des de tan lluny em regales.
Per tant, no parlaré, restaré quieta,
si puc sentir-te amb ell entre besades.

Comentaris

  • Sembles...[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 05-12-2005 | Valoració: 10

    ...TRISTA

    i espero que no ho estiguis...

    Un bon escrit, com l'altre sí més no, bastant més tristot.

    Em recorda a una cançó, ara no sé quina.

    Besades

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 28-11-2005

    un bon regal ara que arriba el mes de Desembre. Mmm, ... tinc un compte pendent amb vós que ja està prenent forma, mmm, ... i de moment m'està agradant, mitjó inclós.

    OhCapità

    (bé, he passat per arrodonir, el nombre de comentaris)

  • Hola Salz[Ofensiu]
    roda03 | 22-11-2005

    HOLA AMIC,
    No saps com m'alegra que t'estimis els meus poemes tant com jo m'estimo els teus.
    Cada cop que em contestes et sento més a prop i és per això que et vull fer un petit regal si me l'acceptes.
    Penjaré un poema que he refet i que és titula INTERMEZZO , el qual te'l vull dedicar.

    Si em permets una altra llicència et diré que m'alegro moltíssim que haguis tornat, doncs la veritat trobava a faltar la teva remor.

    P.D. Si us plau Salz no dubtis quan et dirigeixes a mi, dirigir-te com amic, t'ho prego fes-ho.

    Brindo per la nostra amistat que ja fa temps que preveia,
    Roda03

  • Hola de nou, Salz![Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 17-11-2005 | Valoració: 10

    Com que no sé si a tu te'n donaven dos, doncs et faig un (brevíssim) segon comentari.

    Estructura IMPECABLE, rimes incloses, amb una lectura pausada evoques fàcilment les onades del mar avançant i reculant a la platja.

    Pel que fa a la temàtica, hi ha una història acabada i em sembla entendre aquesta solitud que ja es palesava en el poema precedent. Hi ha una tristor, sí. I l'època de l'any (aprofitant que el títol del poema és el que és), hi ajuda, dit sigui de pas. Però no tothom pot extirpar-la de dins seu amb poesia, com sí fas tu. És, de fet, això, el que resulta tant addictiu de la poesia: la possibilitat d'exprimir el nèctar dels sentiments. Ajuda a madurar-los. Opino, vaja!

    Salz, sigui com sigui has arribat als 50. Aprofitant que he ficat el nas per RC una estoneta, i aprofitant particularment que he passat per aquí, crec que val la pena que ho posi en relleu. Enhorabona i a pels 100 (amb temàtiques força més alegres, desitjo [pensa que després de la sarsuela de Nadal i dels Reis vé el gener, i a finals de gener ja és comença a allargar una miiiiiiiiica el dia, preludi d'una no tan llunyana primavera]).

    Fins aviat, i una forta abraçada,

    Vicenç

  • Estàs bé Salz? [Ofensiu]
    roda03 | 17-11-2005

    Espero que estiguis bé Salz, saps una cosa?
    Doncs que troboa faltar els teus versos, i sé que moltes vegades necessitem uns espais de temps molt silenciosos.
    Saps que m'he declarat amant de la solitud, però també m'agrada compartir silencis.

    Si em neccesites, saps que Roda03 sempre està. M'agradaria fer-te un petit regal si et bé de gust. Vaig escriure "Creix el silenci" on explico la meva petita història amb MMP, crec que t'ajudarà a sentir el meu recolzament i a què sentis el meu afany per compartir el teu silenci que tant presento.
    Brindo per tu Salz i pels teus amics,
    Roda03

  • Silenci[Ofensiu]
    kukisu | 13-11-2005

    l'amic més fidel... company de l'ànima.
    Quin poema més bonic! M'ha agradat moltíssim!
    Moltes gràcies per regalar-nos-el!

  • desembre[Ofensiu]
    abeixa | 06-11-2005 | Valoració: 10

    m'agradat molt el ritme

  • Jo també[Ofensiu]
    roda03 | 01-11-2005 | Valoració: 10

    Hola Salz,
    He llegit el teu poema i m'ha impressioat moltíssim.Les coincidències de les nostres vides, moltes vegades em semblen estranyes. T'he anat descobrint poc a poc, i la veritat és que cada vegada em sento més a prop del nostre imaginari "Club dels poetes Morts", el qual malgrat la distància sé que existeix. Doncs, aquesta és la meravella i el secret dels nostres versos.
    Felicitats!

  • Tristor i tendresa[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 28-10-2005 | Valoració: 10

    Ho expreses de meravella... Amb musicalitat i ritme. Molt i molt bé.

  • Records[Ofensiu]
    Màndalf | 25-10-2005 | Valoració: 10

    de velles, belles carícies que no tornaran. M'agrada com ho expresses. Quina tristor però recullen els teus versos. Per què no vol sortir-se'n del record? Li hauràs de dir que torni a viure, que sempre hi poden haver noves besades.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Ze Pequeño

Ze Pequeño

111 Relats

635 Comentaris

131228 Lectures

Valoració de l'autor: 9.84

Biografia:
Agredolça.
Silent i amb ganes de cridar.
Amenaçadora de mi mateixa
i curosa amb els teus ulls.
Descontrolada.
Cercadora,
de prop i de lluny.
Ofegada en sospirs.
Somniadora interrompuda.
Animal de nit
amb passes esclaves.
Desanimada i eufòrica.
Lligada i sense força
per trencar cadenats.
Encuriosida,
atrapada en una teranyina
d'ulls negres
de mirada infinita.
Desequilibrada.
Penjada del cim més alt
de la teva vida.
Capturada.


--------------------------------------------------


Em trobareu també a

www.poemesmicrocosmics.blogspot.com
www.diarismicrocosmics.blogspot.com
www.ydetrasdetodo.blogspot.com