Desde Rwanda, per vosaltres

Un relat de: Boo

Rwanda, dissabte 9 d'agost de 2004.

Hola família!,

Encara estic a Rwanda. El vol d'ahir no va poder sortir per culpa del temporal. Aquests dies ha plogut molt i el campament està xop! Però no us preocupeu, estem tots bé.

L'avió surt la setmana vinent. Arribaré dimarts dotze a les quatre de la tarda. Veniu-me a recollir si us plau... És a l'aeroport del Prat. El vol és el IB - 1216.

Tinc tantes coses per explicar...

Per anar fent gana: en Manel i jo hem començat aquí els papers d'adopció de la Xènia! Ens han dit que per Nadal ja la tindrem amb nosaltres!

Estem emocionats, totes les nits plorem (quan ja no ens poden sentir); hauríeu de veure en quines condicions viuen i les cares de felicitat que tenen!
Som tant afortunats...

Hem fet moltes fotos. Ahir vam anar a Kigali i vam acabar dos carrets! La capital és tant maca...

Fins dimarts, futurs avis!

Petons,

Cristina (^)

Comentaris

  • RainBow_CoLouRs | 03-09-2005 | Valoració: 10

    Aquesta carta que escrius desde Rwanda, te a veure algo amb la peli? :S la de HOTEL RWANDA..? Be, no ho se, suposu que ja m'ho contestaras, a mi també m'encanta amelie, i the nightmare before christmas ( pesadilla antes de navidad) jajaja! a una tenda de Barcelona hi vaig veure el bolso i una mica més i em torno boja..xD!
    Bé només dr que m'ha agradat molt la teva carta, perque la trobo molt original.
    Et seguire llegint!
    Molts petons*

  • Original i ben fet[Ofensiu]
    Magdeta | 03-04-2005

    M'agrada, i està molt ben escrit.
    Sembla real, una carta de veritat.
    Un bon relat.
    Espero llegir-ne un altre ben aviat.
    A, per cert, el títol molt ben triat!
    PETONS,
    FINS AVIAT...

l´Autor

Foto de perfil de Boo

Boo

7 Relats

18 Comentaris

9874 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43

Biografia:
Plastilina, xocolata i tardes al parc.


http://www.fotolog.com/boofa/