DES DEL SOFÀ , UN MIGDIA DE DIUMENGE

Un relat de: JOSEFINA

Des del sofà, reposant del meu paper de "Ventafocs" , un migdia de diumenge, escric aquest relat.
Fora, la calda estiuenca es fa notar. He baixat una mica la persiana, per deixar el menjador una mica més fosquet , que no pas menys calurós.
De bon matí, m'he posat a fer feina, abans que el sol em fes suar massa.
He començant per les plantes del balcó, que totes semblaven demanar-me aigua. Treure les fulles seques, variar la seva colocació perquè no les cremi el sol i deixar el balcó com una patena.
Al vespre, potser hi vingui de gust treure una cadira a la fresca i llegir una estoneta.
Des del sofà, després d'un dinar estiuenc d'espàrrecs , ous durs i fruita, repaso l'agenda plena de compromisos laborals per la setmana vinent. D'aquí una estona hauré d'empolainar-me i sortir al carrer, per anar a gaudir d'una activitat cultural al barri del Poble Nou de Barcelona.
Una invitació a una gala lírica a l'Aliança del Poble Nou on, de ben segur, coincidirem amb amistats de totes les époques.
Ara, els ulls em pesen i potser em deixi portar per la mandra i faci mitja horeta de migdiada.
Espero despertar-me a temps.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125276 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).