DES DEL BUIT

Un relat de: Materile


Les parets nues i escrostonades, sense que hi entrés ni un bri de sol, feia que cada dia se sentís més sola.

No tenir ni una finestra per veure passar la vida, feia que dubtés de ser viva.

Només un trist rellotge de paret que havia estat de l’àvia li recordava el pas del temps.

Un llum encès dia i nit al costat d’un televisor apagat per falta de vida semblava compartir la seva soledat. Mig metre enllà, una butaca esventrada mostrava el seu interior, un interior ferit, com el seu.

Des d’un angle de l’habitació, asseguda a la gatzoneta i amb la cara tapada per les mans, per no veure aquella realitat, madurava una idea, sempre la mateixa, perquè ja no sabia on era la porta. Entre els dits que li cobrien la cara s’escolaven els sentiments de la desesperació i de la impotència.

A terra, un tub de pastilles li oferien una esperança. Ja era massa tard per refer la vida.

Al sostre, una discreta càmera gravava els seus últims moments...

Ara ja podran pagar la hipoteca i no els desnonaran.

Lentament, es va aixecar de terra i va donar les gràcies als mitjans de TV.

L’espot, s’havia gravat.

Comentaris

  • angoixant[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 28-05-2016

    Ostres, Materile, m'havies espantat!
    Per un moment, he pensat la M Teresa va escriure això en un moment molt depressiu que espero hagi passat. Però el final és esperançador.
    Gràcies pels teus comentaris! Ens continuem llegint al face

  • L'excusa de l'espot[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 22-05-2016

    deixa entreveure una profunda tristor.
    Desitjo de tot cor que tan sols siguin imaginacions meves.
    Que bé escrius, Maria Teresa! Cada cop em tens més enganxada!

    Abraçades de les més càlides.

  • genial.[Ofensiu]
    Endevina'm | 21-05-2016

    Un relat genial per la literatura que hi has posat, una història que t'embolcalla fins el final, curt i intens relat.

    Molt bo.

    Ferran

  • Bona descripció![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 18-05-2016

    Has fet una magnífica descripció d'un cas real resolt d'una forma ben enginyosa. Destaco l'ambientació i la part d'intriga que embolcalla el teu relat.
    Una abraçada, Maria Teresa!

  • molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 16-05-2016 | Valoració: 10

    Caram quina historia, m has tingut amb l´ai al cor. Molt bona

  • Colpidor i esfereïdor[Ofensiu]
    brins | 13-05-2016 | Valoració: 10

    Has creat una història molt punyent a partir d'un fet que malauradament pot succeir a la vida real, i ho has fet amb paraules poètiques que arriben com sagetes al cor del lector. Felicitats, Maria Teresa!

  • M'has tornaat a...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 12-05-2016 | Valoració: 10

    M’has tornat a ensarronar. Quan ja “sabia” el que passava, resulta que res de res!.
    Ben curt, ben tramat, ben resolt...!
    —Joan—

Valoració mitja: 10