DES DE DALT DE TOT 1

Un relat de: Bonhomia
DES DE DALT DE TOT 1

El cap del govern tremola com a testimoni de totes les seves pròpies petjades de la vida. La sort el corromp, la soledat el fa cruel, els sentiments es transformen en un bassal d'odi que ee va extenent... per tot arreu del món!

I és que el cap del govern ja se sent cada dia com si a l'existir visqués a totes hores en guillotina.

No pot deixar de ser el cap i no ho desitja, no té cap mena de compassió i l'or el té en les neurones connectades per plata amb un cor al seu cos fet d'un dur argent.

Només s'emporta medalles... quins collons... com s'hi s'hi esforcés!

Però només pensa en ell, en realitat la vida el manté trastocat i ja ha caigut al pou de les aigües meloses que tant odien els qui són per sota seu... i és casat!

Ningú ho diu ni ho escriu al diari, però el que més li agrada són els prostíbuls tan luxosos que freqüenta periòdicament.

Però la seva franja individual ja tremola... i ell tot segur de si mateix...

Comentaris

  • Molt real[Ofensiu]
    brins | 17-09-2015 | Valoració: 10

    Bon retrat íntim d'un cap de govern que em provoca rebuig i compassió alhora...
    No m'agradaria pas ser a la seva pell, una pell dura, egoísta i impertèrrita que no sap manar ni estimar.

    Gràcies pel teu comentari, Sergi. Efectivament, l'esperança un tant estranya que se'ns pugui escoltar des del més enllà, ens pot ajudar una mica a afrontar la vida.

    Una abraçada,

    Pilar

  • Bon relat i bona Diada![Ofensiu]
    Olga Cervantes | 11-09-2015 | Valoració: 10

    Diuen que els pobles tenen els governants que es mereixen, i els catalans ens mereixem un de ben maco.

    Una abraçada

    Pinya de rosa

  • molt bo [Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 04-09-2015 | Valoració: 10

    M'agrada
    Montse

  • Una titella més[Ofensiu]
    Vicent Terol | 03-09-2015

    És el primer relat d'una sèrie? En quants hi podem pensar al llegir aquesta bona descripció? Una titella més de l'autèntic Poder, quasi consumida, que tindrà un recanvi en breu... M'ha agradat.

  • Actual i etern[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 02-09-2015 | Valoració: 10

    Un retrat magnífic del cap de govern. No sé si parles d'algú en concret o de la figura. Sigui com sigui, aquest retrat tan directe és una certesa de la realitat. Crec que l'eternitat del poema, que es pot aplicar a molts presidents, li dóna un plus de bellesa. Una forta abraçada, Sergi.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

513944 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.