Benvinguts/des a www.relatsencatala.com

Un relat de: relatsencatala.com

Benvinguts/des a www.relatsencatala.com, aquest és un relat introductori on ens plauria explicar molt breument aquest projecte.

La idea d'aquest web va sorgir al cafè Bagels del carrer Canuda el matí del 18 d'Octubre del 2003 quan l'equip de Omatech estàvem parlant de diferents projectes que se'ns havien acudit i els seus pros i contres.

Al sorgir la idea d'una web de relats en català, tothom va veure que era una idea brillant i ens vam posar en marxa.

Pensem que qualsevol persona ha de tenir la possibilitat d'escriure les seves inquietuds en la seva llengua sigui quin sigui el seu nivell socio-econòmic o el seu àmbit laboral habitual. Tanmateix pretenem que aquesta web sigui una sala de tertúlia literària on es puguin comentar les obres de cadascun/a dels/les autors/es i valorar-les.

Internet ens dóna l'eina perfecte per a que tothom pugui exercir aquest dret, és una eina ràpida, que arriba pràcticament a tot el món instantàniament i que ens permet la mena d'interacció que estem buscant.

Amb aquest espai web pretenem fer servir el concepte global/local (o GLOCAL), ja que és "a priori" un espai local exclusivament en català però tot hi així, pot arribar a una audiència global. En aquest sentit pensem per exemple en els/les catalans/es desplaçats/des al estranger, aprenents/tes de la nostra llengua a d'altres països, etc. Aquesta mena d'aproximació és impossible utilitzant un mitjà com el paper, sobretot per problemes de distribució.

Evidentment tots som conscients de que la idea no és original al 100% ja que existeixen altres espais virtuals que permeten introduir relats en castellà, anglès i altres llengües. Però hem cregut que no existeix cap web amb un disseny tant acurat i unes funcionalitats tant avançades com la que presentem avui aquí, dins de l'àmbit de la llengua catalana.

Per suposat la part més gran de la feina estava en la creació del sistema web utilitzant eines sofisticades com Java, XML/XSLT, etc. En les quals Omatech està especialitzat.

De seguida ens vam posar a conceptualitzar les pantalles més importants de la web, les diferents funcions, la infrastructura bàsica de Base de Dades, etc.

Vam contactar amb qui seria el nostre dissenyador, en David, que durant el projecte va ser pare d'una nena ! Donada la seva professionalitat va fer un racó a la seva nova vida paternal (entre bolquer i bolquer) per oferir-nos el concepte de disseny i HTML que podeu veure aquí.

El David el podeu trobar a www.edittio.com

El projecte originari va començar a partir d'una idea molt simple: que els/les "autors/es" de la web poguessin introduir relats on-line, i que els/les "lectors/es" i altres "autors/es" poguessin valorar i opinar sobre aquests.

Aquest concepte s'ha anat sofisticant molt, intentant per suposat, no marejar a l'usuari/a i donar-li una sensació de simplicitat a tot el web.

Les millores que es van anar introduint a mesura que les vam veure necessàries són per exemple: la disseminació (poder enviar un relat a 10 amics), la impressió (permet mostrar el relat en un format adient per ser imprès), els meus preferits (on es pot afegir un relat a una bossa personalitzada on s'emmagatzemen els relats que més agraden a cada usuari/a).

Actualment es poden publicar els relats amb pseudònim, utilitzant el nom d'usuari/a de la web o amb el nom i els cognoms del autor/a. L'autor/a també pot escollir si vol mostrar la seva biografia i la seva foto a la resta dels "lectors" que llegeixin els seus relats.

Han passat gairebé tres mesos i crec que la feina feta ha estat excel.lent. Volem agrair l'esforç sobretot d'en Jordi per la tasca de programació, molt intensa, que ha realitzat durant aquest tres mesos, sempre pendent dels requeriments i millores al sistema, i per què no dir-ho, canvis d'opinió dels qui l'hem dissenyat.

Gràcies a tots i espero que gaudiu d'aquest nou espai de trobada entre lectors i autors en llengua catalana !

L'equip de www.relatsencatala.com


Comentaris

  • Felicitats[Ofensiu]
    Tamarro | 09-10-2023

    Falta poc pels vint anys, doncs per si me n'oblido al gener, felicitats ara mateix, que dinou anys i 10 mesos tame és una bona fita.

    Felicitats

  • Estem a no res dels vint anys![Ofensiu]

    I quan sigui el dia, espero que aquest relat superi els dos centenars de comentaris, per celebrar una fita com aquesta; vint anys de Relats en Català!

    Avui amb la marca de 91296 relats publicats i 15442 perfils de relataire oberts, que ja sabem que on hi ha dos relataires fent un cafè, solen haver-hi sis o set perfils alhora, i no passa res!

    Llarga vida a relats en Català, hi tornarem al gener!

    11 DE GENER DE 2004

    La data màgica!!

  • felicitats[Ofensiu]
    pereneri | 15-01-2009 | Valoració: 10

    5 anys ja, com passa el temps!

  • Felicitats i gràcies![Ofensiu]
    uanra | 15-01-2009

    pastís d'aniversari

  • "Penjada de tu"[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 12-01-2009 | Valoració: 10

    va ser un relat que vaig escriure farà uns set o vuit mesos per agrair-vos la vostra tasca. El vaig escriure amb tot el "carinyo" del món i allà vinc a dir, en resum, que sense aquest WEB, sense Omatech, nosaltres no seríem el que som: uns relataires que estimen per damunt de tot la llengua catalana com a eina bàsica per expressar els nostres sentiments.
    Moltíssimes gràcies. I que per molts anys duri RC!

  • Vaig trobar RC i ... [Ofensiu]
    Núria Niubó | 12-01-2009

    em va canviar la vida !
    Poder publicar el meus discrets poemes , poder aprendre dels altres relataires, rebre amb il.lusió els comentaris i compartir els meus sentiments, ha estat i es molt gratificant.
    Gràcies a vosaltres les meves filles m'han fet el millor regal , els meus poemes publicats en un petit llibre.
    Una vegada més, gràcies i FELICITATS !!

  • I ara vivim abrigats[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 12-01-2009 | Valoració: 10

    per la gran collita de relats i poemes que transiten aquestes pàgines.
    Felicitats en aquest cinquè aniversari!
    Gràcies.

    Ferran.

  • Gràcies per existir,[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 12-01-2009

    la qual cosa em permet pertànyer a aquesta gran i entranyable família que és RC.
    No podeu imaginar-vos la companyia que em feu. Gràcies!!!
    Nonna_Carme

  • Gràcies[Ofensiu]
    ginebre | 12-01-2009 | Valoració: 10

    de tot COR.
    ginebre

  • Mai podrem agrair-vos prou...[Ofensiu]
    Carme Cabús | 12-01-2009

    ...tot el que heu fet per nosaltres, per la cultura i pel país.

    No hi ha manera de retornar-vos res a la mida del que ens heu ofert.

    Compteu amb mi per sempre per tot allò que vulgueu. I ja sabeu que és del tot cert.

    Milions de petons.

  • Gràcies, Enhorabona, Felicitats![Ofensiu]
    Unaquimera | 12-01-2009

    Gràcies per ser-hi,
    enhorabona per l'obra que vareu crear i
    felicitats per la tasca que continueu fent, dia a dia, des de fa tant de temps: crec que té un gran mèrit que RC continuï engrescant-nos com un projecte amb futur.

    Per molts anys més!!!!!
    Uq / Maite Crespo

  • GRÀCIES...[Ofensiu]
    brins | 12-01-2009



    Per poder expressar sentiments...
    Per poder llegir emocions de companys virtuals...
    Per ser-hi...
    Per tot...

  • Felicitats![Ofensiu]
    Màndalf | 11-01-2009


    I per molts anys!

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Gràcies[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    per oferir-nos aquest espai, per la feina desinteresada i per fer possible que la literatura catalana pugui tenir un punt de trobada.

  • Només....gràcies!!![Ofensiu]
    bocidecel | 11-01-2009

    Ja fa més d'un any que em vaig atrevir a registrar-me a RC i enviar-hi el primer relat. Per motius diversos, sentia que aquesta plana era com un cel, un lloc on podies trobar cada dia petits tresors i la meva il·lusió era arribar a ser un bocinet, petit, petit, d'aquest univers que admirava. A mesura que publicava relats, també augmentaven la motivació i les ganes d'escriure. Aquesta plana és una manera de conèixer la opinió de persones amb més formació, millors qualitats i més enteses, corregir mancances, d'evolucionar, al cap i a la fi, però també ha teixit un lligam entre tots nosaltres. Em fa estrany tenir sentiments que es podrien descriure com a amistat, però hi son. Per tots aquests motius, només puc dir-vos: moltes gràcies, de tot cor.

  • Moooltes felicitats!!![Ofensiu]
    Leela | 11-01-2009

    per aquesta genial idea que vareu tenir ara fa cinc anys!!! i moltes gràcies per seguir al peu del canó brindant-nos el vostre ajut desinteressat per poder seguir penjant els nostres escrits en aquest web!!

    Moltes gràcies!

  • FELICITATS![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Núria Gausachs i Cucala

  • felicitats *_*!!![Ofensiu]
    mjesus | 11-01-2009

    Omatech, homes virtuals, sense vosaltres no existiria aquesta gran família de malalts de lletres!!!
    Endavant i per molts anys més.
    mjesus.

  • FELICITATS !!![Ofensiu]
    F. Arnau | 11-01-2009

    Des del País Valencià:

    MOLTES GRÀCIES!!!

    ©Francesc Arnau i Chinchilla

  • Felicitar-vos és poc![Ofensiu]
    Dolça Parvati | 11-01-2009

    Amb la realització del vostre projecte, moltes persones han pogut donar una projecció a la seua creativitat. Només això ja canvia la vida de qualsevol que visca amb aquesta necessitat. I el millor de tot: les relacions virtuals han propiciat relacions no sols creatives, sinó també personals.
    Una abraçada i el meu reconeixement per tots els qui feu tècnicament possible RC.

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC


  • Només us diré dues paraules: MOLTÍSSIMES GRÀCIES!![Ofensiu]
    Teresa Saborit | 11-01-2009


    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?


    PD. Sou uns cracs (però això ja ho sabíeu, veritat?)

  • gypsy | 11-01-2009 | Valoració: 10

    Moltes gràcies per existir i per fer d'aquest somni una realitat sostinguda en el temps.
    No hi ha prou mots per agrair la tasca que heu fet.
    Us estimem!

    gypsy

  • Dignificar la nostra llengua[Ofensiu]
    Avet_blau | 12-01-2008

    Moltes gràcies per el vostre esforç,
    heu obert una porta a la nostra llengua,
    i una finestre al nostre cor.

    Expresar els sentiments amb poesia o relats
    es una manera de dignificar la nostra llengua
    i explaiar els nostres sentiments,
    una terapia per la vida actual.

    Gràcies

    Avet_blau

  • quatre anyets...[Ofensiu]
    AnNna | 12-01-2008

    i com passa, de ràpid, el temps!

  • Feliç aniversari [Ofensiu]
    Naiade | 11-01-2008

    Gracies a la memòria de l'Emma Thessa que no s'oblida de res. He trobat aquest raconet i aprofito per felicitar-vos pel vostre quart aniversari i agrair-vos que hagueu fet possible aquet lloc. De passada he descobert els vostres inicis que no els sabia.
    Esperem que per molts anys.

    Naiade


  • ginebre | 05-07-2007 | Valoració: 10

    que per casualitat m'he trobat aquest relat introductori, aprofito per dir-vos que MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!
    Aquest lloc m'agrada i m'ajuda a estirar del fil d'una de les meves dèries, l'expressió i el llenguatge.
    Gràcies i felicitats!

  • M'alegro[Ofensiu]
    mimí | 05-07-2007 | Valoració: 10

    M'alegro molt d'haver-hos trobat, tot s'ha de dir gràcies a unes amigues relataires que m'ho van fer saber.
    Ànims i endavant

  • Un projecte viu[Ofensiu]
    ciosauri | 27-03-2007

    Del vostre projecte, que disfrutem molts, en destacaria que és un projecte viu, que s'adapta a les necessitats i interessos dels seus usuaris, i que si no existís algú l'hauria d'inventar. Les possibilitats que doneu de publicació i comentari, les dinàmiques que he seguit en ocasions tafanejant al fòrium, els concursos... està molt bé. Només un suggeriment: no recordo haver llegit aquesta benvinguda, tampoc. Potser s'hauria de penjar en un lloc visible d'entrada?

  • Llegint la benvinguda per primera vegada[Ofensiu]
    sants78 | 27-03-2007 | Valoració: 10

    Bé, mirant els comentaris dels que m'han precedit veig que molts no havien llegit aquest relat inicial. Aquest també és el meu cas.
    Bé, simplement dir que és una gran idea la que vareu tindre i que me n'alegro que hagi funcionat tant bé. Felicitats i gracies per oferir-nos aquest espai!

  • GRÀCIES!!![Ofensiu]
    fada_negra | 02-04-2006 | Valoració: 10

    Wow,mai no havia llegit aquest relat...És genial...sou genials...perquè suposo que fer tot això té que portar molt de feina,i ho feu...Així que gràcies...La veritat,sí,hi ha pàgines per a posar relats,però no crec que ninguna sigui com aquesta,no per res,si no perquè penso que esta és com que més cercana,com una família enoooorme...I m´encantaria anar algun cop a una quedada...jeje...De veritat,moltes gràcies per donar-nos l´oportunitat de compartir els nostres somnis!!!
    Peetons

  • Me n'alegro molt de formar part d'aquesta família![Ofensiu]
    angie | 02-04-2006

    I ara mateix, en acabar de llegir la vostra benvinguda (no l'havia vist fins ara), he tingut una alegria. La idea va néixer un 18 d'octubre, ara fa dos anys i curiosament, aquesta mateixa data de l'any passat ha estat molt significativa per a mi : em vaig trobar i vaig trobar la veritable poesia, qui m'anima cada dia a viure i a escriure, que com un autor d'aquí diu, ve a ésser la mateixa cosa.

    Felicitats pel projecte, per la família tan gran que heu format i per donar-nos l'oportunitat de fer una de les coses que més ens agrada : Escriure en català.

    petons

    angie

  • Sou genials[Ofensiu]
    maria hernandez | 19-05-2005 | Valoració: 10

    Acabo de trobar-vos tot buscant per internet. No sabia que hi havia una cosa d'aquest estil
    Jo sóc la Maria i tinc 15 anys. M'encanta escriure i en sé bastant. De fet, a l'escola, vaig escriure una novel.la, que ja intentaré fer-vos arribar.
    Estic contentíssima d'haver-vos trobat. He vist que veu fer una trobada. M'agradaria saber si en fareu alguna més perquè no dubtaré ni un moment en venir, ja que he vist les fotos i em semblen una gent força maca.
    Enhorabona i MOLTES GRÀCIES!!!

  • felicitats[Ofensiu]
    edgar naúj | 11-03-2005 | Valoració: 10

    acabo de descobrir aquest racó
    l'acabo de trobar i ja m'hi trobo
    quina sensació de llibertat
    un espai sense límit
    un espai sense frontera
    i m'hi puc afegir
    avui em sento molt feliç
    moltes gràcies

  • ENHORABONA!!!!!!![Ofensiu]
    Marc Freixas | 12-01-2005 | Valoració: 10

    Felicitats companys pel primer aniversari.

    Em sento immensament orgullós de formar part de la família RC.

    En Sergi Yagüe us dona la força, i em sembla que amb els relats que fa, doncs deunidó quina força!!!

    En perdix us fa Glups! però carai!! si tots els seus glups són tan bons com els seus meravellosos relats, doncs no us podeu queixar eh!!

    I ara jo, en Marc Freixas, doncs què voleu que us digui xiquets!! gràcies per crear aquest espai tan important per a la nostra llengua;
    no pararé mi d'escriure poemes per RC!!!!

    SOU COLLONUTS!!!!!!!!!!!!!!

  • Glups![Ofensiu]
    pèrdix | 11-01-2005

    Quasi se'm passa...

    FELIÇ PRIMER ANIVERSARI A TOTS!!!!

  • ... UN ANY I AMB FORÇA!![Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 11-01-2005 | Valoració: 10


    PROBABLEMENT, AQUEST VA SER EL PRIMER "RELAT" QUE ES VA PUBLICAR A LA WEB.

    DES D'AQUEST PLANY DE NOUNAT, HAN PASSAT 365 DIES I S'HAN PUBLICAT 5668 RELATS MÉS, HI HA UN FABULÓS PROJECTE PER A LA PUBLICACIÓ D'UN LLIBRE I S'HA CREAT UNA AUTÈNTICA COMUNITAT-FAMÍLIA NUMBROSA QUE FA UN GOIG IMPRESSIONANT.

    PER TOT AIXÒ, I PER MOLTES MÉS COSES:


    MOLTES FELICITATS PER AQUEST PRIMER ANIVERSARI, TANT A L'EQUIP DE RELATS EN CATALÀ COM A TOTS ELS AUTORS I AUTORES QUE FAN POSSIBLE AQUEST CREIXEMENT TAN ESPERANÇADOR DE LA PLANA.

    UN PETÒ PER A TOTS, I ESPERO QUE SIGUI PER MOLTS ANYS!!!

    SERGI YAGÜE

  • GRàxies tb de part meva!!!![Ofensiu]
    AnNna | 17-10-2004 | Valoració: 10

    genial idea la de crear una pàgina per publicar els relats que poguessim anar escrivint... de veritat.... a pt de passar una bona estona llegint, comentant relats...`pots saber que opina la gent dels teus... i pots coneixer gent! que sempre va be!!!
    MERXI!!!

    I NINGU TE PQ BAIXAR LA PUNTUACIO D'AQUEST RELAT, SI ES QUE SON ELS MILLORS!

  • Gràcies![Ofensiu]
    Marcel Vidal | 03-10-2004 | Valoració: 10

    Quan em semblava que mai podria donar a conèixer els meus relats/poemes, em van parlar d'aquesta pàgina .
    Només us conec des de mitjans de setembre, però ja m'he enganxat.
    Com dieu, segur que hi ha més llocs per publicar en català.... però no són com aquest.
    Sóc un nouvingut, però m'he sentit molt ben acollit.
    Per molts anys!.... I gràcies també a tots els autors/lectors.
    Una abraçada a tots.
    quan serà la propera trobada?
    Una puntuació de 10 per aquest projecte.

  • Un regal![Ofensiu]
    Tiamat | 03-10-2004

    Aquesta nit jugo a ser una reina maga (tot i que sóc republicana) i m'estic dedicant a regalar els meus relats a alguns autors d'aquesta web, pels motius que siguin, perquè us els trobeu demà al matí quan obriu la pàgina.

    (ja sé que el discurs de sobre no va exactament per vosaltres, però l'estic posant a base de copiar-enganxar..).

    El cas és que també us volia fer un regalet a vosaltres, autors de la web, perquè sense aquesta, no podria haver fet cap altre regal, i possiblement tampoc hauria escrit cap dels relats que hi ha penjats, ja que la gent que corre per aquí em motiva molt per escriure. Així doncs, a vosaltres us regalo "benvolguts lectors/benvolgut www.relatsencatala.com", perquè no em vau borrar el relat, i mira que era una tonteria grossa grossa. Però benmirat, he fet moltes tonteries grosses grosses (com autoinsultar-me per provar com anava això de marcar comentaris ofensius, passar-me les categories pel forro, escriure a la introducció d'Irgalundra el relat en si, i enviar-vos dues vegades el conte del Conill..)

    Una abraçada!

    Tiamat

  • Enhorabona![Ofensiu]
    Dolça | 21-09-2004 | Valoració: 10

    Gràcies per haver tingut aquesta iniciativa. Us ho agraïm nosaltres i també crec que us ho agraïria la llengua catalana. Ha estat una gran iniciativa. I repeteixo, enhorabona pel premi.

  • jo també![Ofensiu]
    rosaur | 21-09-2004

    doncs jo tamb´us felicito, esclar q sí

    Molta felicitaaat
    molta felicitaaat
    desitgeeem que tinguis
    molta felicitaaat

  • Ara he vist [Ofensiu]

    que hi havia aquest relat de benvinguda.
    Aprofito el fòrum dels comentaris per fer-vos arribar la meva més sincera felicitació per aquest merescudíssim premi que, tal i com apunta en Bartomeu Carles, ha revestit de major popularitat aquesta caixa de bones sorpreses que és www.relatsencatala.com.
    Enhorabona i benvinguts als que, com en Bartomeu Carles, s'apuntin a la web.
    ENHORABONA A TOTS!

  • Felicitats![Ofensiu]
    Bartomeu Carles | 21-09-2004

    Us he conegut a través de la premsa escrita en català, arran del premi Lletra. No he dubtat a sumar-me a la iniciativa a l'instant.

    Us felicito per la idea i per com s'ha portat a terme. Un web com aquest, fàcil i assequible a tothom, no pot sinó ser beneficiós per a la llengua. Per als que ens agrada escriure en català (no sempre trobem on fer-ho i no sempre,a més, acabem d'aconseguir esbandir les pors que ens empressonen i ens impedeixen fer-ho, per allò de l'autor sol davant el públic silenciós i totpoderós que s'estén a l'altra banda). I, alhora, esdevé un espai inigualable per a tots aquells que sentim la necessitat de llegir en la nostra llengua. Aquí hi podem trobar nous relats gairebé cada dia.

    A més, la interactivitat i la instantaneïtat amb què tot circula per aquí la converteix en una eina excel.lent.

    La més cordial enhorabona.

  • sou/om els millors!!![Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 10-09-2004


    Doncs això, una bona manera de tirar aquesta nau endevant...

    Estic molt content.

    Enhorabona a tots!!

  • M'hi afegeixo[Ofensiu]
    peres | 10-09-2004

    Doncs això, que m'afegeixo a la felicitació a l'organització i a tots els relataires.

  • Oé, oé, oé´oé![Ofensiu]
    pèrdix | 10-09-2004

    Moltes felicitats pel premi i per la tasca desenvolupada.
    I felicitats per a nosaltres, que també som part d'aquesta aventura.

  • Moltes gràcies per la vostra tasca[Ofensiu]
    obiwan | 20-04-2004 | Valoració: 8

    La vostra iniciativa té una dimensió cultural molt valuosa, al menys per el que fa a mi.
    És d'agrair, que hagueu tingut aquesta iniciativa, tots ens en servim, jo personalment estic molt content d'aquesta tasca, la vostra.
    Gràcies

  • Gracies, genial idea[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 17-04-2004 | Valoració: 10

    Gracies per oferir-nos un web com aquest que heu dissenyat tant acuradament. Es dels més complerts per no dir el més complert. Feia falta a casa nostra iniciatives com aquesta, a la resta de l'estat n'hi han també i les faig servir, fa poc que escric amb intenció de deixar que la gent llegeixi el que faig i aquest web és una bona eina ja que internet és el medi més socialitzat. Trobava a faltar webs en català i avui he vist amb molta satisfacció que ja l'he trobat. Us desitjo que pogueu seguir mantenint el web pel be de la llengua catalana i pels afeccionats a la literatura i la poesia.
    Enguany la Generalitat ajuda per primera vegada les inciaitives com la vostra, la creacio de webs per a la llengua catalana; l'ajut acaba aquest abril al Departament de Cultura, potser us hi podrieu adherir i obtindrieu suport.
    Us agraeixo que feu aquest esforç i a mida que l'usem potser trobarem suggeriments per exemple els errors tipogràfics, ja que quan tens un treball acabat i el tornes a transcriure és quan fas els errors. Un arxiu adjunt potser ens aniria millor. Bé, és un suggeriment, com que no hi entenc gaire d'informatica,solament us faig el comentari. Repeteixo , gracies.

  • Sou genials![Ofensiu]
    kukisu | 06-03-2004

    No tinc paraules per agrair-vos aquesta iniciativa que tants bons fruits pot donar per a la nostra llengua i literatura.

  • Mooooltes gràcies!!![Ofensiu]
    Jesús Rocosa Vilà | 29-02-2004

    No cal dir més: Moltes gràcies!
    Ah, si...., i també encara més gràcies per fer notar que aquesta eina és molt adequada per als qui sabem català però no vivím als paisos catalans.

  • Felicitacions![Ofensiu]
    Carme Cabús | 22-02-2004

    Crec que la vostra iniciativa té una dimensió cultural d'una gran importància. Donar als escriptors desconeguts o novells la possibilitat de poder penjar els seus treballs a la xarxa , a l'abast de tothom, em sembla un oferiment inestimable. Espero que els partipants actuïn entre ells i col·laborin a crear un estat d'opinió sobre els conjunt dels treballs.
    El disseny el trobo genial. I la majoria de mitjans s'han fet ressó del vostre projecte. Jo hi he arribat per un article de l'AVUI.
    PER MOLTS ANYS!!!

  • Enhorabona[Ofensiu]
    dacar | 04-02-2004

    He arribat a aquesta web per casualitat i m'ha agradat molt. He visitat altres webs literàries, per a afeccionats, amb espai per a tots, però m'ha agradat aquesta per la interacció que permet entre autor-lector, la possibilitat de comentar els textos, el disseny i el fàcil accés a les àrees que es vol visitar... En definitiva, molt ben pensada, ben desenvolupada i atractiva.

Valoració mitja: 9.45