Depèn com, tornar a casa està bé

Un relat de: criptonita

He tornat als meus orígens sense saber ben bé com. Vaig marxar fa anys a un lloc desconegut i he tornat a casa. Sabia que algun dia tornaria. Però no pensava que fos tan aviat. I tot per tenir mala sort...
Que la vida era dura, ja m'ho deia la meva àvia quan era petita. I jo la mirava amb els ulls ben oberts, incrèdula amb les seves paraules. No podia ser tan cruel el món. I menys amb mi...
De fet, si t'ho pares a pensar, no ho ha estat tant d'injust i al final he tingut sort. No estic malalta, sóc feliç amb la parella, m'estimo la meva família... què més he de demanar? Ah, sí, feina estable en aquest món tan irracional a vegades? Una feina amb la que pagar la hipoteca supereuriborística? Doncs això és el que em passa. Que he tornat als meus orígens. A casa per culpa d'una hipoteca que em supera, que m'impedeix fer coses que jo vull fer però que no puc fer perquè tots els meus esforços i la meva experiència laboral li van destinats... Però, tornem-hi. Almenys tinc salut i amor. I experiència laboral. Però avui dia això no compta.

Comentaris

  • Clar de lluna | 19-04-2008

    ...ànims, no deixis de lluitar, totes les situacions porten algun lloc i ensenyen quelcom. Temps al temps, segur que tot s'arreglarà, doncs pel que dius la part més important, família i amor, no et falten. No perdis mai el somriure...

    Una abraçada!

  • No estàs sola[Ofensiu]
    joanalvol | 18-04-2008

    Pensa que milers de persones es troben en la mateixa situació. Ja sé que això no et serveix de consol. El sistema actual ens a dut aquest estat de coses gràcies a la contribució de tothom. És difícil saber com sortir-se'n, però cal anar fent.

l´Autor

criptonita

12 Relats

23 Comentaris

16725 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
D'on sóc? No importa. Posem que sóc de la província de Girona, una província amb molt encant, des de la muntanya i fins a la costa.
El cas és que sempre m'ha agradat la literatura i escriure, el que més. Però moltes vegades penses que potser no vals per escriure i no t'atreveixes a mostrar el que fas... fins que un dia ho fas i veus que no passa res, que hi ha molta gent com tu, escribint perquè, senzillament, els agrada... I aquí estic...