demà

Un relat de: 4punts

Tantes sensacions, tants moments, records i vagues tresors tots reciclats, venuts, compartits, bescanviats, descartats i atorgats als nous propietaris.Entre ells, quedarà el pes i la consciència d'allò necessàriament expendit dels seus braços.
Poques coses es guarden en el seu petit món; la majoria repartit i regalat en un procés breu, de pocs dies.No preocupar-se per excessives coses i assegurar-se totalment de no deixar res per vell.Tot el que ell havia posseït i enmagatzemat en la seva vida s'esvaia. Es regalava somrient al nou projecte, la nova via, la possibilitat real d'un somni de pau interior.Girar full, tornar a començar i somriure, ja que no ha estat res.Sense ni esma per la por, va arribar la seva evolució.
I perquè no tenir tothom la possibilitat de transgiversar-ho tot plegat?

Comentaris

  • No guardar[Ofensiu]
    Dolça Parvati | 12-02-2009

    en excés, no carregar la motxilla vital d'estris inútils, és una sana actitud. Saber passar pàgina i deslliurar-se d'allò que impedeix créixer, d'allò que acaba pesant a les esquenes i a l'ànima. Això m'ha semblat el teu escrit.
    Un bes

  • Un bon retrat....[Ofensiu]
    rnbonet | 09-02-2009

    ...d'una situació, d'un estat d'ànim, amb decisió incorporada.
    Salut i rebolica!

    PS.- Si m'hi arribe altra vegada a la Garrotxa, passeré a provar un dels teus dolços. Pagant, clar!

  • Ei, xicon![Ofensiu]
    rnbonet | 04-02-2009

    Els verds no m'han fet res. M'agrada el verd de la bandera d'Andalussia, m'agraden els verds del País Basc i tots els verds al paisatge.
    No m'agrada massa pintar verds al blanc del paper, del llenç...
    Ja et comentaré un altre dia; ara estic a >Granada mirant verds.
    Salut i rebolica!

l´Autor

Foto de perfil de 4punts

4punts

31 Relats

86 Comentaris

30034 Lectures

Valoració de l'autor: 9.39

Biografia:
costa brava
costa d'azahar
costa blanca
....
costa molt tenir una biografia al dia.
Feia temps prou de temps que no passejava per ací.....
fins aquest bon dia....
em diuen lluís, 4punts, cacau o el pastisser indomable.

sóc habitant d'unes terres oprimides (com totes)
de parla catalana ( com cap altre)

sóc pastisser i recol.lector de mots entrelligats sovint irònics i sempre entremeliats

una forta aferrada per a tots i totes
nins i nines
nanos i nanes
alots i alotes
xiquets i xiquetes
nens i nenes
menuts i grans
grans( grans persones)