Demà serà un nou dia...

Un relat de: papallona

Demà quan desperti
agafaré del calaixet
la rialla que tenc guardada,
posaré primer el peu dret
a terra per aixecar-me,
em trauré el trist pijama de l'angoixa,
em vestiré amb la camisa d'alegria
i els pantalons d'esperança,
berenaré de llet dolça amb goig,
sortiré al balcó a saludar el poble,
em posaré l'abric d'optimisme,
agafaré la bossa de la simpatia
i hi posaré les ulleres de color rosa
per si em trob amb una capavallada,
i sortiré al carrer a cercar
el camí de la Bona Sort.

Comentaris

  • He llegit la teva biografia![Ofensiu]
    Far perdut | 06-02-2010

    Tenim bastantes coincidències.
    El meu nom és Aina, vaig néixer dia 22 de setembre de 1991 i som d'un poble de la zona nord de Mallorca.

    Et seguiré llegint!

  • Molt bo[Ofensiu]
    Far perdut | 06-02-2010 | Valoració: 10

    Tots els dies podrien ser així!

  • Força...[Ofensiu]
    montxita | 19-05-2007

    Un poema ple de força, d'alegria, d'esperança...

    Només llegir-lo ja venen ganes de buscar tota aquesta vestimenta i un cop a les mans, desitjar no perdre-la mai. Doncs sense optimisme, sense alegria, sense somriures, la vida és massa trista, la vida és buida...

    Necessitava unes paraules com aquestes per arrencar el dia en bon peu!

    M'alegro d'haver-te llegit!

  • Pensa[Ofensiu]
    Melcior | 10-05-2006

    Que si ho fas tal i com ho descrius, es més que
    probable que realment sigui un gran dia.
    Endavant.

  • Més maco que un .........[Ofensiu]
    angie | 21-12-2005

    Arc de Sant Martí.

    Hauriem de tenir preparat cada nit, sobre la cadira, aquesta vestimenta tan escaient...

    Un poema dolç i agraït

    angie

  • Alegria![Ofensiu]
    M | 21-12-2005

    Segur que amb aquesta combinació tindràs un dia fantàstic ple de coloraines :)

  • bona recepta[Ofensiu]
    pseudo | 11-12-2005

    Per enfrotnar-se als dies monótons o a les situacions indesitjades amb un bon somriure i replet d'anims!

    Salut!

  • un incís...[Ofensiu]
    NdEada | 11-12-2005

    Hola papallona,
    Soc una mallorquina i m'han dit que tu també ho ets.
    Volia saber si t'agradaria venir aquestes festes a Palma, on els relataires mallorquins ens reunirem.
    Posa' t en contacte amb mi (angela.capo@gmail.com) o al fòrum, on tractam d' aquest tema.

    Una aferrada al coll.

  • Demà serà...[Ofensiu]
    fosca | 04-12-2005 | Valoració: 10

    un nou dia ple d'optimisme! somrient, alegre, entusiasmat i sense males cares!

    Molts besets

    Anna.

  • bons consells ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 01-12-2005

    gràcies per donar una mica de llum, intentaré demà seguir els teus consells ...

  • Idò![Ofensiu]
    NiNeL | 01-12-2005

    No sé per què no vols que els amics descobreixin els teus relats. Jo he llegit aquest i el trob ben guapo.

    Gràcies pels teus comentaris al meu poema. Jo trob que no n'hi ha per tant, és una mica inconnex, tenc altres relats que m'agraden més.

    Jo també conec n'Heura, així que potser qualque dia coincidim pel món.

    Mua!

  • Em sembla..[Ofensiu]
    Dreams | 25-11-2005 | Valoració: 10

    Wola! Em sembla que jo també faré el mateix.. xD ^^ Aveure si demà em surt tot millor que avui..
    Molt macu!

  • Màndalf | 25-11-2005

    Fantàstica idea per quan em llevo a les 6:30 per anar a treballar! Potser també serveixi per passar-s'ho millor a les retencions!

    M'ha agradat molt el teu poema ple d'ilusió i optimisme,... segueix així!

    Salut

  • una rialla[Ofensiu]
    jmgg | 25-11-2005

    Somriu i la vida et somriure, segur i potser algun dia no caldrà buscar-la mes ja vindrà sola

    M'agrada molt

    Endavant i força

    Josep Mª
    Et seguiré llegint

  • Capdelin | 24-11-2005 | Valoració: 10

    si al sortir al carrer buscant la BONA SORT... doncs resulta que no la trobes i sí que la troba aquella que t'acompanya... doncs mala sort, no passa res, perquè potser no existeix ni la pròpia sort, sinó una munió de circumstàncies i casualitats...
    però, això sí que és una SORT!, només pel fet d'aixecar-te amb aquestes ganes de somriure i intentar ser feliç i contagiar als altres com dius tu, mereixes que només per a TU demà sigui un nou i gran dia!
    una abraçada!

  • Què teu...[Ofensiu]
    Heura | 23-11-2005

    M'ha encantat redescobrir-te una estoneta. T'enyor!

  • molt bo[Ofensiu]
    jaumesb | 21-11-2005 | Valoració: 10

    és bo agafar el millor d'un mateix per sortir a fora, preparar-se, carregar-se de llum per si hi ha foscor.
    el meu darrer està dedicat als amics de la llum, és a dir a la gent que em llegiu i em comenteu

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de papallona

papallona

16 Relats

80 Comentaris

28634 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Hola, el meu nom és Aina i vaig néixer dia 20 de setembre de 1987. Visc a la planura de la magnífica illa de Mallorca, a un poble de la zona nord.
La gent que no em coneix me sol dir que soc molt tímida, i la gent que em coneix creu que soc molt extrovertida, no tenc terme mig. Potser aquesta és la principal de les meves carectarístiques, no sé... tampoc ho aniré a cercar...
M'agada molt escoltar música (sobretot si és d'Antònia Font), ensumar l'olor de la terra després de ploure, caminar per la sorra, nedar a la mar quan fa una calor sofocant, tenir converses sobre cap tema en concret, pendre el sol a la tarda, que em xiuxiuegin a l'orella, pintar i escriure. Hi ha molta gent que es sorprén que jo escrigui, no ho sap pràcticament ningú, però és que consider que els meus relats no són prou bons i per això m'avergonyeix una mica mostrar-los als amics.
M'he decidit de subscriure'm aqui perquè una amiga m'ha animat, i m'ha aconsellat que no deixi mai d'escriure. M'agrada escriure, però no m'agrada el que escric, per això agrairé els comentaris que em pogueu fer, gracies!!!