Deixem-nos créixer, mare

Un relat de: ariam

Mare, estic farta:
Que cada matí em preparis el got de llet. Ja me'n vas ensenyar. Deixa'm créixer, mare.
Mare, estic farta que em diguis si t'agrada o no la roba que em poso.Deixa'm créixer, mare.
Mare, no m'agrada que em preguntis si ho porto tot a la motxilla. Deixa'm créixer, mare.
Mare, no m'agrada que m'acompanyis a la parada del l'autobús. Deixa'm créixer, mare.
Mare, no aguanto que entris al bany mentre em dutxo. Deixa'm créixer, mare.
Mare, no suporto que em preguntis cada dia si tinc nòvio. Mare, i si tinc nòvia, què? Deixa'm créixer, mare.
Mare, no soporto que expliquis als quatre vents que ja em surt algun pele talla. Deixa'm créixer, mare.
Però, mare, no vull que deixis de preparar-me aquells entrepans boníssims, i els teus macarrons, és clar.
Però mare, sobretot, no vull que deixis d'acaronar-me cada nit quan vaig a dormir. Deixa'm ser una mica petita també, mare.
Però sobretot, mare no deixis de dir-me aquell t'estimo tan tendre en qualsevol moment.
Per acabar, mare, juntes ens hem fet grans, i del niu hem de sortir volant.
T'estimo, mare, i tu a mi segur que sí. Deixem-nos fer grans l'una a l'altra i l'altra a l'una.
Ens deixem créixer, mare.

Comentaris

  • M'agrada[Ofensiu]
    Calderer | 31-01-2011


    Un poema senzill però amb molt de sentiment i que reflecteix molt bé la necessitat de volar dels joves.

    Et felicito.

    Lluís

l´Autor

Foto de perfil de ariam

ariam

5 Relats

6 Comentaris

3906 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99