Deixar estar el règim

Un relat de: sireneta

Sortim de la facultat amb aquell esgotament i aquella gana dels divendres al migdia, barrejat amb l'alleujament de saber que comença el cap de setmana, i la Clara em diu: "sí, tia, es veu que quan l'Oriol li va dir que estava sortint amb mi, l'Adrià no sabia qui era jo, i aleshores l'Arnau li va dir que m'havia d'haver vist per força, que estic molt bona". La meva amiga m'explica això amb cara incrèdula i em diu "és molt fort, tia, un tio guapo creu que estic bona". I jo li responc: "collons! Jo no hi penso mai, en que potser algú creu que estic bona". I ella em diu "clar, claaaaar! És això, que fort, no ho hagués dit mai...". I me la miro. No és la típica noia "tia bona". És una noia bastant normal, és com jo. Caram! "I què deu pensar l'Arnau de mi?" li pregunto. I em diu: "no ho sé, tia, però segur que alguna cosa semblant...". I somriem mentres anem treient la T-Jove de la butxaca. "Podríem deixar estar el règim, no?" li dic a la Clara.

Comentaris

  • jajaja[Ofensiu]
    sucdetaronja | 20-11-2006 | Valoració: 10

    si el cas és que totes estem bones, el que passa es que hi ha gent que ens mira mal... xD bonissim

  • Rodó![Ofensiu]
    Arbequina | 15-11-2006 | Valoració: 10

    No m'he pogut estar i me n'he hagut de llegir un altre! (I a poc a poc me'n queden menys!).
    Què dir-te que no t'hagi dit... increïble! Aquest, a més, desprén una ironia molt subtil, quasi innocent, i està tan ben fet: res li falta, res li sobra.
    M'encanta el teu estil! (Com pots veure sóc un pèl exagerat, i quan m'emociono...) Així que disculpa'm.

    Una abraçada afectuosa.

    Arbequina.

  • Visca la bellesa natural de cada dona![Ofensiu]
    Ligeia | 12-05-2006 | Valoració: 8

    Fantàstic! Un mini-relat molt positiu, necessari ara que a la tele només fan anuncis de cremes anticelulítiques i barretes de règim.
    Crec que l'imprimiré i el llegiré cada cop que les models de torn em facin decaure els ànims...
    Moltes felicitats!

  • societat malalta[Ofensiu]
    sireneta | 12-05-2006

    Vivim en una societat malalta. És la meva opinió, per això vaig escriure aquesta història.

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de sireneta

sireneta

7 Relats

30 Comentaris

8373 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer la primavera del 1985, a la Clínica del Pilar, a Barcelona.

Sóc una persona bastant normal... optimista, impulsiva, neuròtica, apassionada, patidora, "fiestera", imaginativa, alegre, independent, pel·liculera, impacient, contradictòria, egoista, poruga i despistada.

Tot ho començo i res no ho acabo. Algun cop he volgut escriure un llibre, però mai he passat del primer capítol.

Quan era petita vaig guanyar algun concurs a l'escola, per escriure un conte per Sant Jordi. El que no sap ningú és que aquells contes eren adaptacions meves d'històries que el meu pare s'inventava per tenir-nos entretingudes a mi i a la meva germana. Aleshores jo tenia uns 8 o 9 anys.

Una de les meves grans passions és escoltar els accents amb que parla la gent i intentar endevinar d'on són... sovint m'equivoco, però he guanyat alguna aposta!!