deixa'm

Un relat de: Jou

t'ignoro

t'estalvio

et retrec la mirada

no m'agrada roçarte,per això m'aparto quan em toques

no et puc tenir al costat

si seus m'aixeco

si et veig aprop,marxo

no et vull aquí amb mi





.. perquè quant més aprop ets,més em costa oblidarte

i més creix el meu sentiment d'amor en vers a tu ..

no m'odiis per ignorarte,admira'm per ser valenta i fer vida sense tu.

o al menys,intentar-ho..

Comentaris

  • M'encanta[Ofensiu]
    jOaneTa | 14-01-2010 | Valoració: 10

    "no m'odiis per ignorarte,admira'm per ser valenta i fer vida sense tu.

    o al menys,intentar-ho.."

    IMPRESSIONANT! de veres, crec que no hi havia res més adequat per dir.

    jOaneTa

  • lluitar[Ofensiu]
    Nyanga | 14-01-2010

    En la teva valentia, sorgirà la força que et cal per tirar endavant. No et conec de res, però la força de les teves paraules anuncia que ho aconseguiràs!
    Enhorabona per unes paraules tan ben trobades i anims per la teva lluita!

  • Quan,,,[Ofensiu]
    natasha | 14-01-2010

    ,,,ens hem d'allunyar de la persona que estimem perquè veiem que res és possible apareixen les sensacions que transmets en aquest text.
    M'encanta
    Una abraçada

  • Encantada![Ofensiu]
    tramuntana | 02-09-2005

    Magnífic poema. M'ha encantat. Ara et descobreixo!!! bueno, felicitats i encantada!! et seguiré llegint! ( ja ho crec!!)

    laura^^

  • es sentit[Ofensiu]
    AINOA | 29-05-2005 | Valoració: 10

    Es dur estimar a una persona i no ser corresponguda.
    Per es un acte de valentia el que es reflexa el poeme.
    Anims i a seguir escrivint tant bé.

  • Valentía, si...[Ofensiu]
    BlauFosc | 27-04-2005

    ...però poca gent aprecía la valentía i el coratge que son necessaris per emprendre l'allunyament de la persona a qui estimem, sobretot si aquest amor fa temps que dura i fa temps que no és correspost.

    La teva manera d'escriure és com un fris, una composició feta peça a peça, relat a relat. Retall a retall.

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de Jou

Jou

11 Relats

31 Comentaris

14297 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:
No vull guanyar res,només vull sentirme lliure i mostrar els meus sentiments.