Deixa'l

Un relat de: abraham

Gemega la lluna
gelosa dels teus ulls.
No miris més
aquest vell cec.
No saps que mai
podrà compendre
el secret missatge
del teu esguard?
Deixa'l. Sol i abatut
seguirà cercant la llum
dels altíssims palaus.

Comentaris

  • indefinida | 22-11-2009 | Valoració: 10

    Simplement m'ha encantat.


    Salut!

  • UFF, NO SAPS COM M'HA TOCAT![Ofensiu]
    SENENT | 22-11-2009

    Per a mi, has descrit, quasi d'un cop, la passivitat, la rutina, el servilisme, i lo difícil que resulta fer front a aquestes actituds; molt més difícil i cruent que afrontar una infidelitat, per exemple.

  • gypsy | 07-12-2007 | Valoració: 10

    és un poema molt cru, l'imperatiu sempre insereix cruesa i contundència.
    Amb pocs mots resta un regust amarg, com sol passar quan ens trobem en situacions desagradables o inesperades. O quan veiem la forma que té de mirar, d'observar un altre, completament diferent a la nostra.

    gypsy

  • Té alguna cosa[Ofensiu]
    RATUIX | 30-08-2007 | Valoració: 9

    de saviesa antiga, de poesia eterna. Breu i bell.

  • AtzaVaRa | 05-11-2005

    és preciós...amb molt poc has creat tot un món, tota una història. Ara el tornaré a llegir!
    Una abraçada,
    AtzaVaRa

  • el secret missatge de l'esguard d'una mirada...[Ofensiu]
    ROSASP | 04-11-2005

    Allà on rau l'encís de les coses més insignificants i properes. Llums i colors que ens envolten, espurnes en l'esguard de les coses més senzilles però no per això menys belles.
    Però com fer comprendre tot aquest món misteriós i captivador a qui no es vol parar un segon a mirar el suau i preciós moviment de la caiguda d'una fulla...

    No sé si els versos et neixen així o els vas elaborant poc a poc, però m'arriben amb la frescor i la tendresa d'una carícia per l'ànima.

    Endavant abraham, l'escriptura és un dels millors camins per la continua recerca.

    Una abraçada!

  • Calen comentaris?[Ofensiu]
    Curculla | 04-11-2005 | Valoració: 10

    No calen més paraules.

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de abraham

abraham

100 Relats

287 Comentaris

100163 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Nascut un any molt fred a Palestina ( 1978). Criat entre Catalunya i el meu país natal.

Sempre me considerat un nen, noi i home incomprès, és potser per aquest motiu que vaig començar a empendre l'aventura de l'escriptura molt aviat i també potser el motiu de que des d'aleshores no hagui parat.
Llegir i escriure, són dues activitats que faig a diari; cada nit, quan el meu cap entra en el millor estadi per a la reflexió.

Així, com mai he parat quiet intel·lectualment tampoc físicament, doncs el desitg de saber i conèixer m'ha dut a racons de món ben diferents desde els 18 anys.

Dins d'aquesta maravellosa recerca que és la vida, he topat amb aquest maravellós espai, on m'hi trobo realment molt agust i el qual m'ofereix la sortosa possibilitat de trobar-hi bons relats per pensar o gaudir, i on, a més a més, tinc la possibilitat de expressar-me lliurement i de llegir, sempre gratament, bones i males crítiques sobre el meu treball.

Moltes gràcies a totes i tots per els vostres comentaris i per oferir-me tans bons moments de lectura.

M'agradaria molt compartir amb vosaltres opinions i converses. Sempre resulten millor prenent un café, però aquí us deixo el meu e-mail:

abraham_lluc@hotmail.com

Un plaer compartir aquest espai amb vosaltres!
Una gran abraçada amics