Dedicat a la Marina

Un relat de: llamp!

t'estimo...
perquè no et conec, perquè no t'ignoro, perquè alimentes la meva ànsia de conèixe't,perquè vull que em coneguis, perquè t'envejo, perquè et desitjo, perquè busco les teves pupiles enceses, perquè t'adoro, perquè em fas sentir poeta, perquè em fas somiar en un futur, perquè t'aprecio, perquè em dones conversa, perquè convides a l'enteniment, perquè respires joventut, perquè inspires confiança, perquè dol dir-te no, perquè estimar-te és dignificar l'amor, perquè m'engalanes, perquè em captives, perquè m'evapores l'ànima, perquè em deixes sense alè, perquè el món és més bonic amb tú, perquè tan sols veure't tinc pessigolles al cervell, perquè t'agraden tant les Mates com a mí, perquè tinc la teva adreça i no la vull perdre, perquè no et puc perdre de vista, perquè m'escoltes quan xerro, perquè mirar-te als ulls és veure el cel un dia clar, perquè comences a ser part de mí, perquè no m'ets indiferent, perquè sovint ets el principi i la fi del meu pensament, perquè t'enyoro quan no et veig, perquè estar prop teu no és mai perdre el temps, perquè m'he enamorat perdudament de tú, perquè em parles quan em mires, perquè la teva veu em captiva, perquè la teva presència m'enerva, perquè quan dic "amor" vull dir "Marina", perquè quan em truquen al telèfon penso "serà ella?", perquè fins ara no sabia qui eres, perquè ets fidel a la teva imatge, perquè ets dolça com la mel, perquè el meu amor platònic s'encarna en la teva persona, perquè no dormo sabent que te'n pots anar, perquè sembles tant ingènua i dúctil, perquè ets educada i mostres bones maneres, perquè ets manifestament guapa, perquè el què sento per tú en altres idiomes és: Je t'aime, Ti amo, Ich liebe dich, I love you.

Comentaris

  • Estimar i Descobrir[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 23-03-2009 | Valoració: 10

    Gràcies per portar-me a llegir el teu Relat.
    Coincidim. Estimar és deixar-se descobrir i descobrir.