De mal en pitjor

Un relat de: Gica Casamare

Quan un pensa que més malament no li pot anar, comença a entrar en un estat de resignació que el porta en una terra buida, neutra.
Està tranquil, sabent-se en la buidor que aporta l'extrem de patiment, l'extrem de l'extrem, el límit de l'estat. Mira al davant, hi veu el gran forat, el buit immens, infinit.
Pensa en el què ha fet malament ell i què han fet malament els altres. En què s'ha equivocat i en què s'han equivocat.
Mira el forat, en el buit. Perd la mirada en la foscor infinita, està pensant en ella.
Ara, però, sent la seva veu, no sap què li diu, sembla emprenyada. Seguidament, comença a arribar una remor, que esdevé rumor, que esdevé soroll, que esdevé paraula: "buuuuuuuuurroooooo!!!!!!!!".
La força de la paraula l'empeny i cau en el buit infinit del melic, en l'infinit melic d'ella.

Comentaris

  • 5e Aniversari[Ofensiu]
    Naiade | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

l´Autor

Foto de perfil de Gica Casamare

Gica Casamare

71 Relats

182 Comentaris

111619 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Nascut en la boira enmig de la il.lusió de la llibertat nacional i la justícia proletària, entre torrades castanyes de tardor.
No gaire esportista tot i guanyar una lliga de futbol sala, sent el suplent més complet de la generació d'or de les monges!
Ara, servent de la RES PUBLICA.

http://casalsprat.blogspot.com