Darlene

Un relat de: Oluronbi

Petit de cara, ample de pit. Pigues d'entremaliat, nas... el nas potser no destaca massa. Encantat per les fruites exòtiques, meravellat per les pelis de por. Un despistat si te'l mires bé, un poca traça. Sempre té pressa si l'entretens, no és que tingui feina, és que no vol parar-se.

Un passat sense problemes, un futur incert, clar és un adolescent. Vint anys i encara no...només li queda fantasiar-les: Irache, Séphora, Luana, Carlota... la primera rossa, la segona rossa, la tercera rossa també... Les recorda per algún detall que elles li han confessat després d'un intent fallit per portar-lo al llit.
Depén del dia són enfermeres caxondes, gatetes desesperades o vés a saber.

Entra. Avui no van de gatetes. Seu on sempre. Aviat hauran de posar allà el seu nom. Les té davant, amb mirades de persuassió exuberant. Primer Irache, com mou el melic, donen ganes de... mare meva, una mà a un pit, l' altre mà a l'altre pit, s'els junta, se'ls acaricia tota ella molt sexual, segurament ve l'última i se'ls mama, com cada dissabte. Efectivament. Carlota termina el show. Ai Carlota...

Com sempre ara s'apagarà la música i pujaran amb els clients. Ell mai ha pujat, no és capaç, tot i que voldria. Però...surt una altra...Darlene....
Darlene? No la coneix! sona picant, qui és? També és prostituta? Com pot ser tant preciosa? un munt de pensaments inintel·ligibles l'omplen d'inseguretat, així com quan algú et fa un petó sense permís.
Com un peix dins una xarxa des d'on veu la mar i no pot nedar enfora o com un porc, que menja sense saber de gustos, ell s'empassa la vida sense tastar-la.
Però un peix, i un porc, no paguen per follar. Ell és més miserable. A més vint anys i encara no... Surt d'allà amb sentiment d'impotència. Torna al món real: matins a la universitat, tardes de merda, nits d'insomni.


Comentaris

  • crohnic | 09-01-2011

    Gràcies pel teu comentari a un dels meus relats... Per cert, estic totalment d'acord amb el que dius,... "moltes vegades hauríem d'aprendre dels petits"...
    Pel que fa a aquest relat, l'he trobat molt interessant, curt però intens... Encara que l'erotisme inicial, desgraciadament pel protagonista, es va convertint en un erotisme frustrat, per dir-ho d'alguna manera...
    Després de fer una ullada pels teus relats he comprovat que escrius molta poesia i encanvi no escrius tants relats o contes... És una llàstima, perquè després del que he llegit, estic convençut que serien bons... A veure si t'animes (sense deixar de costat la poesia eh!)
    Fins aviat!

  • Molt bé.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 25-09-2006 | Valoració: 10

    Quan el vaig llegir al repte, ja em va agradar molt. Jo sóc un seguidor acèrrim de les frases curtes i tallades, tot i que m'agrada intentar tots els estils. En aquest relat m'agrada com hi queden les frases curtes: expressen la idea essencial, agilitzen la narració, enriqueixen les imatges que es configuren a la ment. Doncs això, per a mi, aquest escrit frega la perfecció, i et felicito per això...

  • pfsssh[Ofensiu]
    Carnestoltes06 | 18-09-2006

    la pretensió erótica inicial s'esvaeix en xocar amb la merda...

    Carn