Dama Negra

Un relat de: Soulforged

Els que l'han vist i encara viuen per explicar-ho han descrit la seva cabellera com llargs fils de seda de color negre que rellueixen amb l'explendor de la llum de la nit, llum cegadora pels mortals. Delicats braços surten de la seva part superior del tronc, acavats amb una mà senzilla i fina, amb punxagudes i llargues ungles. Pupil·les negres com la foscor del no res, amb mirada penetrant i cristal·lina que és capaç de petrificar a qualsevol persona, sigui Déu o mortal.
Del seu tors en sortien dues extremitats més, d'una formidable esbeltesa, cobertes per plomes negres, fet que donava un aspecte d'allò més tètric.

Cert és tot el que s'ha dit d'ella... durant l'últim eclipsi produït vaig poder observar-la en la part més alta del campanar de l'església, buscant quelcom que pogués trencar l'encanteri al que havia estat condemnat ... vagar i vagar fins que trobés allò que buscava... Què buscava? Estima i apreci... Mai ho aconseguí, sempre fóu un simple objecte de desig però mai d'estima, gran cor tenia...

Un calfred corregué per tot el meu cos de punta a punta. La me va ànima sentia la seva presència, sentia comprenssió...

Decidit a buscar-la per les quarteres que fessin falta, vaig decidir emprendre la recerca... ella havia de ser la meva dama ... la "Dama Negra"... Aquell havia de ser l'ésser que aconseguís omplir el buït que tenia a dins per una soledat interior que havia durat tota la vida... estava confinat a buscar-la i buscar-la ... vaig passar a ser jo el que vagava en la seva búsqueda. Ara era jo el que buscava afecte i estima en aquells que mai me l'havien donat...

Ara els rumors diuen que vaig ser vist en una nit de lluna plena amb un ésser alat al meu costat...

Comentaris

  • una gran descripció...[Ofensiu]
    Pluja | 18-05-2005

    inicial m'ha deixat paralitzada... i el final..., a vegades busquem sense mirar al nostre voltant, només donant tombs a l'interior, allà on ens fa més mal... sense pensar que potser ja ho tenim al costat... No ho sé, realment m'has deixat sense paraules...

    Continua escrivint...

  • un final... [Ofensiu]
    fill de les ombres | 24-04-2005 | Valoració: 9

    ... que ha de ser principi d'una llarga llista de relats.
    m'ha agradat molt perquè també jo he cercat aquesta dama, la cerco encara.
    per uns és negra i té ales, altres la cerquem sota un cel de plom, ... però sens dubte és una recerca habitual d'aquells que vaguem per les ombres.

    felicitats i...

    ... espero compartir aviat un escenari amb tu!

    GRÀCIES UNA VEGADA MÉS! (que mai seran proutes)

l´Autor

Foto de perfil de Soulforged

Soulforged

5 Relats

8 Comentaris

4898 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Habitant d'un somni utòpic que no sap on va tenir el seu inici, però que sap quin serà el seu final. Errant entre les boires de totes les contrades del meu país, cercant i cercant, esperant i esperant...

Sobre mi... ... ... ... 19 anys, estudiant d'enginyeria aeronàutica

&R9 a:
Vic -> 16 de setembre
Tarragona -> 30 de setembre (cova del Jazz)

www.enrenou.com

Qualsevol altra cosa: steely.edged@gmail.com