Benvingut/da a la meva vida

Un relat de: Queca

Benvinguda.
Benvingut.
Ja hi formes part.
Del meu somriure,
de la meva alegria,
del meu present.
Benvingut/da a la meva vida.

Descobriràs nous horitzons,
els que comparteixo amb tu,
que em llegeixes.

Benvingut/da, tu que m'has trobat.
Tu que m'has buscat.
Tu, que no t'ho esperaves.

Descobriràs noves orelles,
noves espatlles,
nous somriures.
Ho pots fer servir, si ho necessites.

Benvingut/da a la meva curiositat.
Perquè si et dónes a conèixer, la descobriràs,
i et buscarà, i et llegirà, i inclús, si pot, et comentarà.

I a tu, que ja em coneixes.
Que saps qui sóc.
Que no és la primera vegada que sents parlar de "la Queca", gràcies.

Gràcies per ser-hi,
per acollir-me,
per recolzar-me,
per fer-me viure.

Benvingut/da al meu món.

Si vols formar-hi part,
veuràs que, quasi sempre, els somriures hi omplen tot.
Que les rialles són vitals i que, per què no, la vida és agradable.

Descobriràs, també, maneres d'evadir-te,
històries certes, històries inventades.
Un lloc on refugiar-te.
Unes mans que t'acaronaran sempre que ho necessitis.

També dir-te que en pots sortir quan vulguis.
No hi ha contracte.
No hi ha portes tancades
ni finestres tapiades.

Ningú t'obliga a res.
A tot en conviden.
Pots accedir-hi. O no.

Si decideixes involucrar-te,
si esculls ser-hi,
veuràs com no seguiràs igual.
Ara, ja no ets el/la mateix/a.

Com a Queca,
et puc dir, sense por a equivocar-me, i amb un somriure als llavis:
Benvingut/da a la meva vida.


Octubre 2007

Comentaris

  • Bona benvinguda, Queca.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 29-06-2018 | Valoració: 10

    Hola Queca.

    Gràcies per donar-me la benvinguda al teu món. M'agrada molt el teu relat sincer i tendre. Entraré en el teu món i m'hi quedaré mentre em sigui de profit, respectant els teus drets.

    Per cert, et donc la benvinguda al meu món. Els meus articles són llestos per a tu si ho desitges. Un petonàs del Unicorn Gris.

    Em recorda certa cançó de Celtas Cortos...

    Una abraçada, bonica. Ens veurem!!

  • Gràcies...[Ofensiu]
    Lecram | 28-06-2018 | Valoració: 10

    Gràcies per aquesta tendre, bonica i delidiosa benvinguda...si vols passar i coneixe'm seràs ben rebuda i benvinguda. Una abraçada i un somriure ben grans.

    Lecram

  • betixeli | 05-02-2013

    Genial! M'ha encantat aquesta porta d'entrada, què dic porta d'entrada! és literalment una cinta transportadora cap a la resta dels teus relats!
    Qui voldria deixar de llegir-te, sabent que serà tan benvingut?!

  • Tu sí que ets benvinguda a la meva vida,[Ofensiu]
    Romy Ros | 16-12-2009 | Valoració: 10

    perque ets com un alé d'esperança, una espurna de vitalitat i un foguera de tendresa. Alegre, vitalista, encomanadisa...tens el do d'infundir alegria i encomanar-la a cada instant. Els teus escrits tan ben fets ens omplen d'amor i maravellosament s'enrosquen a les nostres vides per donar-nos forces i ganes de tirar endavant. No canviis mai!

  • La teva escriptura[Ofensiu]
    Melcior | 15-12-2009 | Valoració: 10

    és aquell alè que fas quan al matí obres la finestra , i piques l' ullet al Sol neixent , o bé aquell got d' aigua transparent que beus i et dona energia .
    Endavant !

  • lady_belen | 16-08-2009 | Valoració: 10

    pel que he llegit sembles una persona sensible, agraïda, original i molt divertida, segur que no m'equivoco :) jo també et dic: benvinguda al meu món, si vols, com tu has dit ningú t'obliga. un petó, seguiré llegint-te.

  • Admiració[Ofensiu]
    Bonhomia | 05-08-2009 | Valoració: 10

    Sembla que tens una ànima plena d'amor i d'entrega. Tanta que no dubtes a convidar a tothom qui ho necessiti a la teva vida. Bé, jo volto per aquí sempre, i sempre m'han encantat els teus relats, o sigui que, des de la distància, que a vegades no és tanta, et dic que és meravellós el que dius i que ja li agradaria a molta gent de tenir-ho. I que omple, que a mi m'ha omplert molt i que t'ho agraeixo infinitament. Es fa difícil contestar amb paraules als teus versos tan contundents i que emeten molta bellesa. Però, humilment i des d'aquí, t'admiro.


    Sergi

  • Poema perdut..[Ofensiu]
    franz appa | 13-07-2009

    ... i feliçment retrobat i servit en aquest àmbit virtual que tan bé li escau.
    De fet, ve a ser una excel·lent descripció dels àmbits de trobada a la xarxa com aquest mateix que ara compartim. I també una sincera declaració de principis personal -ho sabem els que freqüentem la teva pàgina-.
    Un plaer tornar-hi a entrar...
    franz

  • Vitalista[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 25-06-2009

    encomanadís i molt ben escrit poema, que et dóna ganes de llegir més de tu, cosa que per sort ja he anat fent en aquest temps que fa que ens coneixem, o anem seguim entre relat i poema. I amb aquest somriure teu, que ens mostres, encara ens fas més fácil el seguir-te llegint.

    El vas escriure l'octubre del 2007?
    Caram!

    Bon estiu Queca.

    Ferran

  • Benvinguda tu a la meva![Ofensiu]
    Naiade | 25-06-2009 | Valoració: 10

    Gracies per tan bon acolliment, encara que jo ja et coneixia i ja t'havia llegit i fins i tot comentat. Relats com aquest dona gust de llegir-los, ja que com molt bé dius, desprès de llegir-lo no seràs el mateix; dons és veritat, encomanes frescor i alegria i contagies la màgia que et dona la joventut.

    Una forta abraçada

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Queca

Queca

108 Relats

757 Comentaris

193146 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Fisioterapeuta i pedagoga.

Lectora intentant escriure.

Enamorada de la literatura, d'estimar, del mar i a vegades, de la vida.

Nascuda al febrer del 87, treballo amb avis, que són el pou de sabiesa on intento aprendre cada dia quelcom nou (sobre ells, sobre la meva professió, sobre la vida, sobre mi mateixa).

Per què Queca? Lleigeix "Te'n vas anar".