Cròniques post-soviètiques. (I) Aliats foscos per la revolució de Kròsnia.

Un relat de: Gica Casamare

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

El local "Les Tetes Roges" és un local dels baixos fons de Petrosovka, la capital russòfona de Kròsnia, un tuguri on miners borratxos es diverteixen bevent vodka barat, mirant les ballarines de l'streaptease, tot bavejant i gratant-se els genitals. També es diverteixen grapejant les cambreres ben lleugeres de roba.
El rus es l'única llengua que s'escolta (el krosnià, llengua oficial de la república, és una llengua desconeguda per aquests miners), enmig d'aquell fum omnipresent només brillen els ulls vidriosos dels alcoholics miners i les carns exhibides per les femelles.
Vladimir Gurin va entrar i, sense aturar-se ni divagar, va introduir-se en el reservat, sense atendre les paraules d'un cambrer i s'instal·là a la taula de Yakutxin, l'amo del districte Lenin, epicentre de la prostitució i el joc il·legal de Petrosovka, on els miners van a gastar-se els rubles de la seva paga.
Davant la cara inicial de sorpresa del magnat del crim, dos goril·les es van acostar al nouvingut.
Sense perdre un moment, Gurin va llançar, damunt la taula, quatre fitxes, de les grosses, del Gran Casino d'Esterine, la ciutat més occidental de Kròsnia.
Yakutxin va fer un moviment subtil amb el coll, pel qual els dos armaris humans retornaren al seu lloc, camuflats enmig de la foscor emboirada pel fum i entretrencada per la tènue llum del local.
- Camarada Gurin, un gran soci del casino hauria de vestir millor, no fos cas que dos goril·les armats el confonguin amb un camell o un xulo de putes sifil.litiques.
- Gràcies pel consell, però anem al gra, Yakutxin. Si vols el 10% del Gran Casino, posa't al costat de la pàtria i del poble de Kròsnia.
- La meva pàtria és la pasta i el meu poble les putes i els borratxos.- va fer Yakutxin amb una veu afilada.
- Doncs això, Piotr Ivanovitx, rebenta'm el sindicat dels miners i el partit. Llavors, podràs portar les teves putes a Mirezina i emborratxar els teus russos amb vodka de St. Petersburg, el 10% del Gran Casino d'Esterine et finançarà
- Camarada Gurin, les meves putes i els meus miners borratxos es mereixen un 20% del Gran Casino. Si no hi ha d'haver revolució cal bon vodka i bon perfum.- la paraula perfum la va acabar tot posant la llengua dins la boca d'una meuca ucraïnesa, sobradament maquillada i escassament vestida, tot just un tros de roba lluent que mig tapava els pits i el cony rasurat de la rossa de llargues cames.
- Amic Piotr Ivanovitx, els tàrtars de Khamutov estan disposats a pactar a canvi de la teva fi i l'inici del seu regnat al districte Lenin. Per això aquest local volarà d'aquí cinc minuts, em matis o no. Si acceptes el 10%, seràs un gran i ric patriota, si no, esdevindràs un xulo incinerat entre miners borratxos i putes.
- Ets un fill de gossa krosniana. Saps, imbècil? m'importa un merda morir entre putes- fa un petó a la puta ucraïnesa, alhora que li posa la mà al nu entrecuix, mig tapat pel lluent "vestit"- o entre refinats empresaris d'Esterine o de corruptes buròcrates de Mirezina. Però el que no vull són els negres de Khamutov i les seves putes pudents infectant polles russes. Un 15% i donem pel sac a Tarasov, que es el que vols, oi Revolucionari?
- Esterine no es mereix un proxeneta com tu, però per la llibertat del poble et dono el 12%. Tens 2 minuts abans de que se't cremin els pels dels ous.
- Fill de gossa... Sasha, porta champankaia, hem de tancar un tracte amb el senyor. Iulia, Nina! Veniu a celebrar que el papà es un gran patriota ric!
Dues meuques tant (poc) vestides com l'ucraïnesa, entraren al reservat. Una, morena de pell blanca, s'asseu a la falda de Yakunitx, mentre la rossa ucraïnesa li envolta el coll amb uns braços prims castigats per agulles d'heroïna. L'altra meuca nova, amb un vell tenyit ros, que deixa entreveure més que les arrels fosques dels cabells que desvien l'atenció d'un petit nas tort, fruit d'un cop de puny d'un antic xulo, se seu a les cuixes de Gurin, tot posant les estretes i llargues mans dins la camisa, fàcilment descordada.
Sasha, el cambrer, calb i mal afaitat, deixa una ampolla de champankaia georgià a la taula. En el mateix moment, Vladimir truca pel mòbil i dona instruccions a algú:
- Pla A anul·lat.
Yakunitx, envoltat per les dues putes, li diu amb cara de sarcasme:
- No hi ha bomba, ja ho sé, et penses que soc idiota?- i deixa anar una riallada, a la que se li sumen les de les tres noies.
Gurin, somrient, torna a trucar:
- Pla B, ara!
El riure del proxeneta es congela, enmig del riure idiota de les putes, que encara continua.
- El teu Ural ja estava vell, oi Piotr Ivanovitx?
Una forta explosió se sent a fora, la limusina soviètica de Yakunitx, vola pels aires.
S'atura la musica, totes les putes criden, la ballarina de torn abandona l'escenari sense haver ensenyat els pits, fet que indigna als miners borratxos del públic, que comencen a queixar-se sorollosament i a llançar les ampolles buides de vodka a l'escenari.
Els goril·les es disposen a sortir, però es veuen frenats pel riure de l'amo que contagia, de nou, a les putes espantades de la taula. Sasha continua servint en les copes estretes l'espumós caucàsic.
- Treballar amb professionals dóna gust, camarada! Nazdarovia! Un brindis pel poble lliure de Kròsnia!
- I per les seves putes!- digué Gurin, mentre la seva puta li posava la mà a través dels pantalons descordats, i li començava a introduir la llengua a l'orella.
Les sirenes de la policia ja arriben a la zona.
- Ep! - Gurin llençà una fitxa de quatre zeros del Gran Casino d'Esterine damunt la taula- Pago jo..

Comentaris

  • Naiade | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • camarada gica,[Ofensiu]
    quetzcoatl | 10-05-2005

    Felicitats altra vegada. Aquest relat historic, intrigant i mig fosc, de ritme just i precis, m'ha semblat molt bo; nomes el final no m'ha acabat de fer el pes, pero la resta m'ha encantat. Tens una manera ben peculiar de descriure les coses.
    He disfrutat molt, tot i que de ben segur si estigues mes ficada el politica sovietica l'hauria entes millor... pero ja saps que tinc feina amb les guerrilles llatinoamericanes! hehehe

    Salut i una abraçada,

    m

l´Autor

Foto de perfil de Gica Casamare

Gica Casamare

71 Relats

182 Comentaris

111672 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Nascut en la boira enmig de la il.lusió de la llibertat nacional i la justícia proletària, entre torrades castanyes de tardor.
No gaire esportista tot i guanyar una lliga de futbol sala, sent el suplent més complet de la generació d'or de les monges!
Ara, servent de la RES PUBLICA.

http://casalsprat.blogspot.com