creix

Un relat de: jaumesb

Creix en mi
el desig per tu.

Ara,
que m'ets més propera
més dona,

més bella que mai.

Ara,
que he après en tu
a infantar cels

besant
mitjos sols de tardor
i ensumant
roses redarenques.

Comentaris

  • Creixes[Ofensiu]
    brideshead | 01-06-2006 | Valoració: 10

    en cada poema... com els noguers, que van fent via en companyia dels altres per treure el millor de si mateixos.

    Una abraçada.

  • Aquest...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 18-01-2006 | Valoració: 10

    ...és preciós. Continues en la teva senzillesa que et veig habitual, però condensant un missatge als versos.

    Em sembla un poema realment preciós, on tot el vocabulari que has usat ens envolta d'amor i sentiment i desig.

    Una meravella pels sentits.

    Salz.

  • Quan l'amor creix i creix...[Ofensiu]
    brideshead | 22-12-2005

    de tal manera, que et permet escriure versos com aquests:

    "...
    Ara,
    que he après en tu
    a infantar cels

    besant
    mitjos sols de tardor
    i ensumant
    roses redarenques"

    Quan, des de la serena maduresa, pots tornar-te a sentir infant per recomençar, sempre, a estimar de nou, sempre, sempre...

    Una abraçada.

  • quan he llegit el títol[Ofensiu]
    Shu Hua | 22-12-2005

    he pensat: aquest s'ha de llegir. Tot i ser una poesia ben romàntica, a mi m'ha inspirat altres tipus de sentiments, per això del títol, ja m'entens. Molt bonica.
    salut
    glòria

  • q crack![Ofensiu]
    AnNna | 17-12-2005 | Valoració: 9

    és preciosíssim! ;D

    de veritat, molt bonic... aiix... aquest amor que ens fa dir coses tan maques... :$

    tant de bo jo tb pogués!

    petons!

    annneta.

  • Aquest[Ofensiu]
    filladelvent | 17-12-2005

    és el poema que més m'ha agradat de tots els teus últims. Està bé, però de veritat crec que una imatge, sentiment, emoció, o el que sigui que et porta a escriure aquestes paraules, pot donar molt més de si. M'explicaré: de veritat no creus que es poden explicar més coses d'un mateix concepte? crec que ens deixes una mica amb el regust de poc... no t'ofenguis, és només una opinió; estaria bé que et plantegessis de fer alguna cosa de més embargadura.

    Es comença en allò més senzill o més curt, però amb el temps (tu ja portes temps, oi?) pots intentar donar una mica més, o intentar que tal te'n surts i com et sents amb alguna cosa més llarga.

    Ja et dic, és que em quedo amb ganes de més...

    -Filladelvent-

  • Molt maco[Ofensiu]
    N | 14-12-2005

    Es pot aprendre molt d'una altra persona...però sobretot es pot aprendre molt de la persona a qui estimes...
    Un petó!

  • cada vegada...[Ofensiu]
    Capdelin | 14-12-2005 | Valoració: 10

    et vas perfeccionant i superant...
    en aquest poema veig molta poesia concentrada en cada vers i una ànima sensible que sap domar els mots i crear versos bells.
    una abraçada!

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 12-12-2005

    creix en mi admiració per vós, ... poemes curts i amb substància que pinten suaus imatges. Us felicito. Em guardo de vós "aprendre a infantar cels", mmm, ... genial.

    OhCapità.

Valoració mitja: 9.8