corre, corre't

Un relat de: silvia_peratallada

Corre, no et paris,
no miris enrere,
no agafis la mà de l'oblit,
no insisteixis, no val la pena.

Corre't, que no és dolent,
dins teu, i fora de tu
dues lletres sempre et frenen.
Digues que si, crida al destí
fuma, balla i beu,
folla, juga amb mi
que si preguntes,
sentiràs un si.

Comentaris

  • Fantàstica aquesta correguda![Ofensiu]
    brideshead | 15-06-2005

    Sílvia, feia molt i molt que no et visitava i em sap molt de greu. Sobretot, perquè també ha passat la teva setmana del Coment i no et vaig dir res.... Ahir, en "Neret" em va fer reflexionar molt sobre el tema i mira, vull posar-hi remei, d'una vegada per totes.

    I ara, anat al gra, et dirè que m'ha semblat genial aquest "corre, corre't", és com el "Carpe Diem" fet poesia... aprofitar-ho tot, viure-ho tot, no caminar mai de la ma de l'enyor, ni dels records, ni del passat.... perquè tot el millor és al nostre davant, sense cap mena de dubte. I tu ho saps sabut dir breument, contundenment, com "en una revolada"!

    M'has fet veure que hem d'aprendre a dir "sí" ... segurament més del que ens pensem...

    Un petó, Sílvia, encantada d'haver-te llegit de nou!

  • Uauuu! [Ofensiu]
    OhCapità | 15-06-2005

    Com sempre em deixes tocat amb les teves fotografies, mmm, cada vegada més ... (ja t'ho diré suaument quan toqui). I amb els teus escrits bufa!

    Un poema ràpid amb molt rítme, on dius molt i d'una manera magnífica. Com diu Lavínia és un poema rodó.

    Un petó molt dolç.

    OhCapità.

  • aquesta poema[Ofensiu]
    Lavínia | 15-06-2005

    és ràpid però intens el "corre, corre't", ja de per si ho diu tot. El plaer, el gaudi i la sensació frenètica que tot s'acaba en un moment.
    totes les accions: corre, corret, balla, fuma, folla... segueixen el ritme accelerat que marca el mateix poema.
    ´
    Contingut i ritme, s'adiuen. És un poema rodó, Sílvia. Altra vegada felicitats, doncs.

    Un petonàs

  • si preguntes [Ofensiu]
    Ainoa | 14-06-2005

    Dius que sentiras un si, esta força bé, el final, així de clarm, així de sincer, em sembla que començo a agafar l atev aforma d'escriure.

  • Brutal[Ofensiu]
    AtzaVaRa | 12-06-2005

    m'ha agradat molt la intensitat i la vida que desprenien les paraules. I a passar-s'ho bé que són dos dies!!
    Una abraçada ben forta,
    AtzaVaRa

  • Esclata![Ofensiu]
    Carme Cabús | 12-06-2005

    Però fes-ho amb mi.
    M'ha agradat el ritme del poema, i m'ha agradat que fins al final no ens desvetllis a qui va dirigit: a algú que vols al teu costat, a qui internament ja has que sí.

    Saps què, acosta-t'hi i fes-lo ballar en la força del teu gir. És potent, ho sé pels teus versos.

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    homenot | 11-06-2005

    Trobo que és un text molt directe i enèrgic. Un cant a la vida veritable.
    Felicitats Sílvia,

    Gerard

  • Guspira | 10-06-2005

    Genial! Sorprenent! Una explosió, un monument al Carpe Diem! Que bé ens sentim quan per unes hores en oblidem de tot i vivim, gaudim del present només, dels plaers i sensacions que tan de goig ens donen.
    Si, magdeta, conec la cançó de Sau, molt bona, estic d'acord amb tu!
    Ànims Silvia!! Segueix escribint amb aquesta sinceritat!

  • DESITG NATURAL[Ofensiu]
    SANTANDREU3 | 09-06-2005


    M'a agradar la teva composició.

    Algú ha dit que potser hi veu quelcom de paranoia o no sé quin altre calificatiu i no hi estic gents d'acord.

    Jo penso que has dit el que volíes dir i ho has dit molt bé.

    SANTANDREU3

  • Ostreeeeees![Ofensiu]
    Magdeta | 09-06-2005 | Valoració: 10

    Ei, m'encanta! De debò, eh? El trobo una passada, pura dinamita! Hi ha una cançó de Sau que es diu així: corre, corre't, corre... És wapixima!
    I aconsegueixes descriure una nit, fuma, balla, beu... Qui no ho ha fet i ho fa això de tant en tant?
    És fresc, senzill però prefecte!
    Bona feina!
    Fins ben aviat!

  • un bon consell...[Ofensiu]
    ROSASP | 09-06-2005

    Intensitat, el joc de viure sense estar massa agafat als records.
    Corre endavant, corre't per dins, com volent buscar els plaers que et demana el cos, el cor i l'ànima. Sense renunciar a res que et faci sentir bé...
    Clar, concís, dinàmic, seria força bó ficar-lo en pràctica. I per què no?

    Una abraçada molt gran, Sílvia!

  • Corro o em corro?[Ofensiu]
    Bruixot | 09-06-2005 | Valoració: 9

    Gracies pel teu poema!! Potser és una paranoia sense massa sentit, com tu dius...o potser té més sentit del que et penses. El sentit qui li posa, tu que l'escrius o jo, que el llegeixo?

    Per cert, aixó de corre's dins un mateix, sona a sexe tàntric.... o és que has canviat una m per una t?

    En resum, estas a la meva llista d'autors preferits. I això que encara no t'he llegit gaire! Com t'ho fas per escriure tant????

    Bruixot

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

580924 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com