Cor meu.

Un relat de: Gikuj

Oh cor meu ,que tantes vegades te recollit a bocins i te tornat a muntar, amb paciència i temps.
Quan de temps hauràs de portar aquest sofriment d'estimar i no ser estimat?
Quan temps et caldrà per convertir aquest amor en amistat.
Tu que tantes vegades t'has deixat portar i has acabat mal ferit per volguer estimar.
Tu que sempre has triat un cor que amb nosaltres no va sincronitzat.
Que tens el cos ple de ferides de tantes batalles que has lliurat ,avui cicatrius que encara dolen i que mai del tot s'han curat. Trobaràs a la fi el teu destí? Trobaràs aquest amor tan desitjat? Pactaràs ja amb el teu passat? Recordaràs tot com una anècdota de un jove enamorat?
Oh cor meu, que tantes vegades te recollit a bocins i te tornat a muntar, amb paciència i temps.

Comentaris

  • Ais l'amor...[Ofensiu]
    Sareta_16 | 18-04-2005 | Valoració: 10

    que tan ens fa patir i ens destrossa el cor constantment..U_u
    Pèrò tingues esperança algun dia qui sap quan trobaràs aquesta estabilitat que busques i el teu cor ja no es trencarà més!^^
    I res ànims!:) M'ha encantat com descrius aquest sufriment que tens, aiiis!(k)

  • Ai el nostre petit cor![Ofensiu]
    kispar fidu | 07-04-2005 | Valoració: 10

    "Oh cor meu, que tantes vegades te recollit a bocins i te tornat a muntar, amb paciència i temps." Perfecte! Fantàstic! L'he trobat genial. El nostre petit però gran cor, que rep tantes bategades, pobret, ell que només batega per mantenir-nos vius, i per donar-nos força, i és qui acaba rebent... jejeje
    M'ha agradat molt!

  • doncs, sí... anècdotes[Ofensiu]
    Capdelin | 14-01-2005 | Valoració: 9

    són els amors passats... i estic segur que algun dia... ja no hauràs de recomposar aquest puzle del cor... perquè trobaràs una certa estabilitat i equilibri en un amor nou que t´omplirà molt... encara que, com diu "Ullets"... mai un AMOR arriba a ser del tot teu... sinó no hi hauria LLIBERTAT...
    sempre hi haurà alguna peça del puzle qua faltarà... però el cor seguirà mombant sang d´amor...
    ànims i a seguir escribint... ho fas molt bé... de cara al relat-3... l´estem esperant...
    una abraçada!

  • Iman![Ofensiu]
    Nicte | 14-01-2005

    Doncs si, no ets la única persona que té un iman mal imantat! I caus i t'aixeques i tornes a caure i has de tornar a aixecar-te ,i ves per on, no tens qui reculli els bocins de tu escampats per tot arreu... Però saps? encara que no t'ho sembli de tot s'apren i no ho dic pq sigui la persona més feliç d'aquest món! Jo també he hagut de recollir-me a mi mateixa, i no és fàcil, però quan al final tornes a caminar sembla com si cada dia el sol et fes l'ullet! En quant a trobar a la teva mitja taronja... vull creure que vindrá si no amb què farciríem els somnis? on serien tots aquests poemes tristos però també sencills, sincers i dolços? El cor no parla, però les teves mans tenen una gran veu!
    Una abraçada!
    Cris

  • Gracies[Ofensiu]
    Gikuj | 13-01-2005

    Gracies per comentar el meu relat i pels anims,sempre em fixo amb la persona equivocada, pero espero trobar algun dia la meva mitja taronja,Gracies.

  • anims[Ofensiu]
    AINOA | 13-01-2005 | Valoració: 9

    Anims , segur que tu i el teu cor trobareu una persona que us fará sentir de debó.
    Una abraçada.

  • ja veuras com si![Ofensiu]
    natasha | 13-01-2005 | Valoració: 9

    Tan si el relat es cert com no segú que acabarà apereixent algu que no et trenqui més el cor.
    relat trist, xo tan real...
    FELICITATS!!
    muaks!

Valoració mitja: 9.4

l´Autor

Gikuj

5 Relats

19 Comentaris

8847 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46