cor de mel

Un relat de: mar - montse assens

c


or de mel
.
.
.
cor de mel
de
tu
batega
a
recer
de
l'enyorança
dins
un
món
sense
recança
on
de
nit
tot hi ensopega
.
.
.

Comentaris

  • cor dolç[Ofensiu]
    ninou | 10-02-2005 | Valoració: 10

    cor dolç, cor mel, de la Mar el cel.
    El cel , el cor, un petó d'amor.
    Un amor, un cel, un ciri de deu.
    cor de mel, cor de cel, cor, cor, cor, tot cor.
    Adéu amor.

  • ja se què em va agradar![Ofensiu]
    Shu Hua | 30-12-2004 | Valoració: 8

    l'arbre de nadal!, nomes veure'l, m'he recorat que era teu. Aquesta poesia també segueix la linea. T'agraden els poemes visuals, oi? Mar, em va encantar conéixer-te ahir i espero tornar a gaudir de la teva companyia molt aviat.
    Una abraçada.
    i bon any, és clar
    Glòria

  • MOLT XULU, EL POEMA!!!! (2)[Ofensiu]
    Josep Clínez | 23-10-2004 | Valoració: 9

    Perdona que doni mes importància a la publicitat que al teu poema, mar, però, creu-me, m'ha agradat molt

  • Molt xulu, el poema![Ofensiu]
    Josep Clínez | 23-10-2004 | Valoració: 9

    El poema ma agradat bastant, es original, està eskrit d'una manera poc frekuent i magrada el ke transmet.

    Publicitat:

    Llegiu els meves històries El Cementiri De Les Putes i A L'obscuritat! Aquest últim, un poema, ha rebut bones critikes per part del millor i més selecte de la web: marc Freixas, Follet Groc i Sergi Yague. No els hi perdeu!

    P.D:POTSER ALGÚ POT PENSAR QUE EM PASSO UN POC FENT PROPAGANDA DE LES MEVES HISTÒRIES, PERO ES QUE CREC QUE A LA GENT EN GENERAL LI POT INTERESSAR. I YA HO SE, QUEM PASSO, PERO LLEGIU-LES!

  • salvatore vinyatti | 12-10-2004 | Valoració: 9

    Cor de mel, anhel, dolça imatge, lluna de mel, ensopega ? potser de tanta mel.
    M'agrada com ho descrius en la senzillesa un estat enamorat i alguna ensopegada.
    Petons.

  • adreça fòrum[Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-10-2004

    Hahahaha, sóc tontaaaa!!M'he deixat de dir-vos l'adreça!

    http:// boards.melodysoft.com/relats/

  • Amics relateires![Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-10-2004

    Volia dir-vos que com els organitzadors de la nostra pàgina tenen molta feina amb tants relats i no trobaven el moment de fer el fòrum vaig decidir fer-ne un de provisional per anar passant. Els ha semblat bé i m'han demanat que ho digués a algún comentari seu o meu abans que ells destaquessin l'adreça del fòrum a la pàgina d'inici. Se m'ha acudit que la millor manera de fer-la arribar a molts usuaris era posar-vos un comentari als més llegits i a alguns altres relataires (si em deixo algú que hauria de ser-hi, ho sento! sóm tants que em segur que em fallarà la memòria!) tot i que vull que quedi ben clar que és una iniciativa per TOTS els usuaris del web (escriptors i lectors).

    Una abraçada i (ho sento, Manu, no puc evitar-ho! :P) molta màgia!

    PD: El fòrum és molt senzill, potser fins i tot cutre, però és el que hi ha..sóc un desastre en qüestions tecnològiques! de tota manera, crec que per fer la seva funció ja n'hi ha prou XD

  • Originalitat[Ofensiu]

    en una frase bonica que juga amb una rima (enyorança/recança) que embriaga tot el poema i l'unifica en el complicat format que has volgut -i aconseguit- donar-li.
    Felicitats per aquests quatre últims poemes!

Valoració mitja: 9