Contestació a l'home nu

Un relat de: Dolça Parvati

Diré que nu no em provoques mai fàstic.
En el vol de la teua ànima nua, majestuosa i alada,
O amb la purga dels teus errors tan tendres i humans,
Màscares caigudes d'un rectangle celest,
Irradiades des de l'ancestral por de nen abandonat,
Silent i bategant cor de ferro roent,
Evitatiu , pròxim, cargolat, genuí,
Seràs poema i home nu com el vers més sincer.

Comentaris

  • gypsy | 18-05-2008

    aquest poema trasbalsa fins al moll de l'os, és d'una bellesa dura i precisa, amb una música delicada que l'embolcalla.
    Vaig restar astorada quan el vaig llegir al repte, aquells segons impagables quan gaudeixes quelcom que t'arriba molt endins.

    Molts petons, poetessa!.

    gyps

  • Rosabel![Ofensiu]
    F. Arnau | 18-05-2008 | Valoració: 10

    Quant m'alegre de que em feres cas i presentares l'acròstic...
    Ja veus, vas estar entre els millors del Repte.
    Ens veiem a Premià!
    Una abraçada!
    FRANCESC

    PS I ja ho saps, si vols venir amb nosaltres ens ho fas saber uns dies abans.

  • ...com el vers més sincer[Ofensiu]
    franz appa | 15-05-2008

    Més nu encara que un home despullat, el de l'home al que despulla un ull tan penetrant i intel·ligent com el teu, Dolça Parvati.
    Un ull, dos , o tot un bagatge d'històries apreses des de més endins de la pròpia retina.
    Poema nu aquest també, si bé de versos densos i pletòrics d'adjectius.
    Una sinceritat que des del teu esguard ens permet aprofundir en l'interior d'un altre relataire.
    O potser una mica en molts de nosaltres.
    Un petó,
    franz

  • Llegint el comentari...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 13-05-2008 | Valoració: 10

    d'en Deomises, he anat primer a llegir el poema de la seva bio, al qual feia referència. I estic totalment d'acord amb ell. Penso que és una rèplica feta amb versos entranyables que tenen un flaire de sinceritat semblant a la que emana del seu. Segur que l'has fet feliç, i especialment en un dia com el del seu aniversari. És un bon regal per a ell i per tots nosaltres que tenim l'oportunitat de llegir-lo.
    Una abraçada

  • Seràs poema i home nu com el vers més sincer[Ofensiu]
    deòmises | 13-05-2008

    I no cal dir que estic afalagat...

    Ja saps per què: per dos motius. O tres.

    1) per rebre'l el dia del meu aniversari (encara que l'havia llegit amb anterioritat)

    2) per escriure'l com a rèplica del poema Nuesa, que tant em satisfà (el poema és a la bio, no sé si el penjaré a RC...)

    3) per descriure'm tan magistralment i sense conèixer-me tant com pugui semblar

    I seguiria, de ben segur, però no vull allargar-me més per a que no sembli narcisista.

    Petons i gràcies, poetessa, d.