CONSOL

Un relat de: angie

Amic n'és la sol.litut,
però només t'escolta.
Cap resposta d'ànim pot donar,
ni una paraula et conhorta.
Rebria el que fos de tu,
un pensament, un so, una idea,
però el cap tinc saturat
recordant mudeses,
de la última fins a la primera.

Comentaris

  • com que ...[Ofensiu]
    manel | 11-01-2009


    els dos primers estan "ocupats", t'ho deixo en el tercer

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • m'agrada el teu llenguatge[Ofensiu]
    jaumesb | 30-06-2006 | Valoració: 10

    bon estiu

  • solituds[Ofensiu]
    helena | 01-06-2006 | Valoració: 10


    Hi ha moments en que restem aïllats en la penombra de la solitud més amarga i res ni ningú sembla que ens pugui ajudar.

    Moments de soledat, individuals, només nostres.

    Reflexes el món interior, els dubtes i les febleses que ens identifiquen com a éssers humans fràgils i sensibles.

    Molt bo!

    helena

  • Llibre | 08-01-2006

    Recordar mudeses!!! Ostres! De debò: m'ha encantat aquesta expressió. Quina manera més peculiar de parlar del silenci, o de tot allò que en un moment donat no ha estat dit, no ha nascut en forma de paraula.

    Sí: sovint és un consol poder evocar els records. Fan companyia. T'embolcallen de frescor.

    Fins la propera!

    LLIBRE

  • Consol[Ofensiu]
    George Brown | 19-12-2005

    angie,

    Mai ho havia pensat: "no podem buscar consol en la soledat".

    Però no sé si estic del tot d'acord, a mi la soledat m'anima, però potser sí que per la gent ‘normal' la soledat encara els deprimeix més...

    m'ha agradat molt la segona part, l'has encertat totalment, en la solitud, reconstruïm un per un tots el gestos, i una per una totes les paraules... desitjant una segona oportunitat utòpica.

    M'ha agradat força... i m'ha ajudat a descobrir una nova paraula, ‘conhortar', no ho havia sentit mai, l'he hagut de buscar al diccionari! (doncs ja puc anar a dormir, avui he après alguna cosa!)

    GB.

  • molt xulo[Ofensiu]
    Becari | 16-09-2005 | Valoració: 9

    quan un silenci pot ser molt maco o molt dur....guay

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276262 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com