Conjur per oblidar

Un relat de: Leela

Mosquit impertinent
xucla el meu cos calent,
adorme'm bé la zona

... el record se'm esborra.

Rata grisa i fastigosa
rosega entre la brossa
arrenca el meu mal punyent,

Oblido!... ja va sent hora.

Porc gras i pudent
banyat en llot, pacient,
traga mon desig ardent

qui ets? Ja no importa!

Comentaris

  • Ostres,[Ofensiu]
    angie | 02-02-2006

    sembla ben bé, però molt més divertit, l'essència del meu Preservatiu, que sé que has llegit...

    Una colla d'animalons per a subtilment descriure un no t'acostis més, tancat per vacances.

    petonets màgics

    angie

  • Conjur per oblidar[Ofensiu]
    George Brown | 02-02-2006

    Leela,

    Bon conjur... (abans de tot: t'ha funcionat??... ja explicaràs si s'ha de fer alguna cosa especial, o només s'ha de recitar!... serveix per oblidar-se de qualsevol cosa?)... a primer cop d'ull m'ha semblat un conjur molt divertit, i molt enginyós.

    ... després he mirat d'anar una mica més enllà (malgrat no crec que hagi arribat massa llunys... jeje)... primer he intentat esbrinar que pretenies oblidar quan el vas formular, evidentment era algú (no m'ha costat massa arribar a aquesta conclusió "qui ets?"... si es que quan vull em fixo amb els detalls!! jeje), segurament algú que t'ha fet mal (sinó per què voldries oblidar-lo?), probablement mal d'amors (m'ha semblat lògic, és el que més ens costa oblidar, i molts cops hem de recórrer a recursos màgics!).

    En el conjur has utilitzat tres ‘bestioles': mosquit, rata i porc... per què? potser una manera elegant d'insultar, dient indirectament que la persona que es pretén oblidar és un mosquit impertinent, una rata fatigosa i sobretot un porc pudent?... no ho sé, m'ha sobtat una mica això de recórrer a imatges desagradables per intentar esborrar el record... la veritat és que té força lògica, ja que sempre intentem recordar els bons moment, i intentem oblidar allò desagradable... i m'ha semblat que la intensió del conjur és aquesta, convertir bons records en mals records, per així no sentir tristesa d'oblidar.

    Repeteixo: m'ha semblat molt divertit i molt ben trobat. Felicitats!

    una abraçada,
    GB.

  • Mmmmm[Ofensiu]
    Màndalf | 02-11-2005 | Valoració: 10

    he intentat trobar alguna cosa amb poquets comentaris, però res,...
    ets tu la rossetambcaronadebonanenaperovajapeçaquetenimalteler? Gràcies pels teus comentaris.
    M'ha agradat el teu conjur. L'he fet servir tres cops per oblidar-me de la feina, però el despertador abjecte deu ser el recontraconjur.
    Un petó

  • has tret...[Ofensiu]
    Capdelin | 15-09-2005 | Valoració: 10

    els teus poders i conjures els records malguarits i a cops de paraules màgiques esborres allò que no interessa i el sepultes a l'oblit...
    cada poema teu és una agradable sorpresa per a mi... crees amb originalitat i fantasia i una dosi barreja d'humor i paranoia... que tant m'agrada!!!
    estic agafant adicció a llegir-te i faré com tu: cada dia un poema de Leela, al menys = produeix efectes primaris i al·lucinògens collonuts i cap efecte secundari!!!
    gràcies pels teus comentaris made in tu, són també màgics.
    un petó i una abraçada!!!

  • fantàstic[Ofensiu]
    Becari | 15-09-2005 | Valoració: 10

    m'agrada moltíssim. excepcional

  • Llibre | 15-09-2005

    Ostres!

    M'ha agradat!

    Però per cert: per a què serveix, aquest conjur? (és per no usar-lo equivocadament... heheh...)

    LLIBRE

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Leela

Leela

81 Relats

639 Comentaris

125146 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:

Totes les persones grans van ser nens (encara que poques d'elles ho recorden)

El petit príncep. A. de Saint Exupéry



********
El meu e-mail:
leela.arc@gmail.com

********

Foto: Leela
(Futurama, de Matt Groening)