Confussió

Un relat de: buscador


Vull pa amb gust de coca.
Vull llet amb gust d´orxata.
Vull aigua amb gust de vi.
Vull pedres amb gust d´olives negres, de l´Aragó, es clar!
Vull somnis amb souvenirs.
Vull paraules invisibles.
Vull cendres de marbre blanc.
Vull records sense passat.
Vull obligacions sense drets.
Et vull a tu sense mi.
Em vols a mi sense tu?

Comentaris

  • Interessant![Ofensiu]
    Unaquimera | 16-09-2006 | Valoració: 10

    No és per portar-te la contrària, però no acabo de veure la confusió enlloc! Intentaré explicar-me: totes les frases que utilitzes en el relat són enunciatives, afirmatives, fermes i clares, concretes i ben delimitades per la forma i el contingut semàntic dels mots, des del primer "Vull" fins al "sense mi". No veig on és el teu dubte, ben al contrari, et trobo ferm i segur, decidit i precís.
    Veig, això sí, figures molt belles, com les "cendres de marbre blanc" que m'imagino precioses! I em semblen tan suggeridores les paraules silencioses...
    Només al final apareix una pregunta, però no crec que cap resposta pugui fer trontollar les teves eleccions. Un text molt interessant!

    Per acabar, si me la permets, et faig una proposta: les olives negres (de l'Aragó, i tant i tant!! ) serveix-les amb daus de formatge blanc, fort ( de cabra, si pot ser ) i de cogombrets en vinagre: el contrast de colors serà deliciós i la combinació de sabors, perfecta! Si la companyia és bona, arrodoniràs la menja! Jo t'aconsellaria, per tirar-la avall, una cervesa ben freda... bon profit!

    T'envio una abraçada ben bona,
    Unaquimera

  • Yuna | 09-05-2006

    "Em vols a mi sense tu?"

    Si és feliç, tan se val, amb qui sigui...

    M'ha agradat.. la pregunta és complexa..

    Yuna

l´Autor

buscador

5 Relats

17 Comentaris

8430 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Tots els colors de la terra
que són suaus en aquesta hora incerta...
van parlant-me de tu! Van dient-me el teu nom!
Si vols present t´ompliré de carícies,
Si vols records t´oferiré els més bells,
Si vols futur t´ompliré d´esperances!
Vull viure el temps ben acordat amb tu.



R en Cadena

"Unaquimera em va encadenar (i no em queixo gens) i jo he passat la cadena a Yuna i a llu6na6"

(descobreix què és "R en Cadena")