Confessió

Un relat de: rnbonet
247535_173378322722090_100001497707754_453344_5907554_n-1
Confessió)

No m'agraden les noies tatuades
encara que a la pell dibuixen
belles paraules.
M'agrada una pell verge,
blanca o negra, inmaculada,
o daurada per un sol mediterrani.
Sense cap escrit, ni signe, ni intrusió
a la dermis.
Potser us resulte estrany i fora lloc
desquiciat, antic, carrossa.
Sí, digueu-me vell, cabut, retaule,
el que vulgau.
Sóc, però d'un parer renaixentista
que dibuixa i pinta dones de carns
sense senyals. Rosades, aúries,
amb pell daurada, o blanca o negra;
i això sí: sense cap petja!

Comentaris

  • Coses de generacions...[Ofensiu]
    Annalls | 10-01-2013

    ...un petit , discret tatoo no esta malament. Ara malmenar tota la pell es altre cosa !!!Ben descrit...

  • Net i clar.[Ofensiu]
    Carles Ferran | 12-10-2012

    Ja em va agradar força al Repte, però amb els canvis és encara molt millor. L’he afegit als meus preferits. Una abraçada.

  • Totalment d'acord[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 12-10-2012 | Valoració: 10

    Aquí un altre renaixentista, amant dels cossos i pells lluents per si mateixos. Amant de les corbes i revolts dels cossos tebis que parlen sense dir res a canvi. Dels cossos segurs de si mateixos, oberts al futur, sense sacrificar el present per a sempre. Una abraçada.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de rnbonet

rnbonet

272 Relats

1588 Comentaris

356322 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Tururú, turrruuuurrúrúrúrú!
ES FA SABER
A TOTHOOOM
QU' AQUEST RELATAIREEE
NO S'ENFADA NI ES CABREEJAAA
PELS COMENTARIS
ADVERSOOOS
ENCARA QUEEEE
ESTIGUEN FEEEETS
AMB MALA BAVAAAA.
Tururúu!Turrurú!

*********

rnbonet ha tingut fills i ha plantat arbres. Ara, entre altres assumptes i dèries, es torba escrivint. Punt i apart. Format en llengua forastera, "por justo derecho de conquista" i "por el imperio hacia Dios" -com tots els seus congèneres a la mateixa època-, utilitza sempre per escriure aquella que li era pròpia, -és a dir, la present- per allò de la identitat i els orígens. I possiblement -caldria un psicoanàlisi seriós- per fer la guitza a la "classe dominant" del seu País. Potser. Punt i apart. Es considera agnòstic i crític, còmic i tètric, dàtil i fútil, pràctic i teòric, bàquic i anàrquic... i tots els mots plans amb titlla que vulguen vostés, i algun que altre d'esdrúixol. Quan es posa filosòfic -cosa que sol ocórrer si li toquen els testets o les barjoles- busca amb un cresol el trellat perdut per tanta gent del país, per tal de retornant-lo al seu poble -abans de fer catúfols totalment-, i veure si aquest esdevé d'una punyetera vegada un poble normal, en un país normal. S'hi cansa aviat, però. I abandona fins l'altra tocamenta. Mentrestant, ritme, paisatge i mesura. Amb qualque excès escaient, oportú. Què li anem a fer! Som de carn! Punt final.

R en Cadena


EmmaThessaM en va 'encadenar' i jo he passat la cadena a "Ada Bruguera Riera" i a "Arbequina". I a "La banyeta del badiu", i a "Biel Martí".

(descobreix què és "R en Cadena")



*¿ I si visitàreu aquest

maridatge?

Un intent de col·laboració amb gent propera. I d'RC!