Concert de Limbotheque a Albalat de la Ribera (3-4-2009)

Un relat de: Joanjo Aguar Matoses


Títol:

Concert de Limbotheque a Albalat de la Ribera (3-4-2009)


Introducció:

Article que m'encarregà escriure el senyor Emili Chaqués per a la web del l'Últim Toc Teatre, de Sueca, fa uns anys.

Els del grup LIMBOTHEQUE són genials, ¡realment refrescants!


Paraules clau:

Concert, Limbotheque, Albalat, Ribera, 2009, Alzira, música, alternatiu, grup, banda, Últim Toc Teatre, Carol Garcia, Raul Ortells, Xavi Bosch, David Garcia, Gerard Verger, Josep Perez, Toni Garcia, Mónica Bernal, Sueca, País Valencià, Gandia, Càstor Jazz Club, Varadero


_____________________________________________________________________________________


CONCERT DE LIMBOTHEQUE A ALBALAT DE LA RIBERA (3-4-2009)


El passat divendres 3 d'abril, a les 20:30, tingué lloc el concert de 'Limbotheque' al Càstor Jazz Club d'Albalat de la Ribera. Aquest grup valencià, amb un estil molt personal a cavall entre pop, folk i alternatiu, va connectar amb el públic des del primer tema.

Exhibint un saber fer que mereix projectar-se d'immediat al panorama internacional, no es tractà en exclusiva d'un event musical sinó que va anar més enllà, fent l'ullet contínuament al terreny de l'art dramàtic. Sota la direcció artística de Mònica Bernal, la cantant Carolina Garcia, esvelta, guapíssima i sensual, embolcallada amb un glamour d'estrella americana dels anys 50, realment aconseguit tant en estètica com en seducció de moviments, va fer la delícia dels assistents entonant un ampli repertori de cançons pròpies de la banda, com 'The Way', 'Noviembre' o 'Whisky is my drink', que tancà l'espectacle, junt amb dues versions de temes aliens que, en imprimir-los un swing tant genuí, aconseguiren fer-les seues per complet.

Impossible passar per alt que Carol, amb una veu portentosa i exuberant en matisos, a sobre de cursar Belles Arts (?) també exerceix com a actriu, disciplines aquestes que contribueixen, en summa, a conferir-li un aire d'artista integral i doten d'un caràcter més madur i rodó la seua interpretació.

Ara bé; amb David Garcia a la guitarra, Gerard Verger al teclat i acordió, Xavi Bosch a la bateria i Raül Ortells al baix; els músics -la meitat dels quals, com la cantant, naturals d'Alzira- no es quedaren enrere ni molt menys. Fent gala d'un virtuosisme innegable, l'empatia flotà a l'ambient al llarg de la nit mentre desgranaven una rere d'altra les seues melodies, agrupades en dues parts: la primera, bastant relaxada i tranquil·la i, la segona, sensiblement més animada. En aquesta, de vegades, el ritme queia presa de tal frenesí que, encomanant al públic un entusiasme difícil de superar, podia assolir el paroxisme, traslladant-nos momentàniament al bell mig d'una dansa tribal o clavant-nos de sobte en les entranyes ressonants i colorides d'una pel·lícula d'Emir Kusturica. Un èxtasi general per a tots els sentits.

El primer CD d'aquest conjunt, "The way, the wind, the van", es posarà a la venda d'ací un mes, mentre que el seu pròxim concert serà a la sala 'El Varadero' de Gandia, divendres 29 de maig a les 22:30. Una cita obligada amb les bones vibracions.

De moment, podem tastar ja una mostra de la seua música a la pàgina web:


http://www.myspace.com/limbotheque


____________________________________________________

Sueca (País Valencià), 4 d'abril del 2009
Joanjo Aguar Matoses


(PODEU PUBLICAR-HO O REENVIAR-HO ON CREGUEU CONVENIENT. CAP PROBLEMA).

_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________


INFORMACIÓ SOBRE LIMBOTHEQUE (3-4-2009. 7-4-2009). RECOLLIDA A LA SEUA WEB:

http://www.myspace.com/limbotheque

_______________________________________________________________________________


Limbotheque : Información general

Limbotheque: Pop / Alternativa / Folk
Valencia , España
Vistas de perfil: 17371
Última sesión: 07/04/2009

Usuario registrado desde 18/04/2007
Miembros del grupo LIMBOTHEQUE:
Carol Garcia: voz
Raul Ortells: Bajo
Xavi Bosch: Bateria
David Garcia: Guitarras
Gerard Verger: acordeon,piano, melodica
Josep Perez & Toni Garcia: Producción
Mónica Bernal: Dirección artistica
A'GRAPH: Diseño gráfico del disco "the way, the wind, the van" (disponible en breve...)

_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Joanjo Aguar Matoses

Joanjo Aguar Matoses

204 Relats

246 Comentaris

250333 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Sóc de Sueca, poble situat a la Ribera del Xúquer, al País Valencià i, per tant, a Marènia (com li dic jo) o Països Catalans (com li diu la resta del món).