Compartint el coixí

Un relat de: DiOn

L'Olor del mar fa que tots els músculs del meu cos es relaxin, sento que els meus cabells s'humitegen amb la brisa, em toquen la cara i tinc fred. Se'm posa la pell de gallina i això em recorda quan em llepes darrera l'orella i fas que em cargoli de plaer. Penso en tu, en els cops que hem compartit el coixí i em poso contenta d'haver-te conegut. Tot va començar per casualitat, podríem dir que es un d'aquells regals que et fa el destí, un regal ple d'intensitat i passió i encara que ens faci por dir-ho en veu alta un regal d'amor. No sé si es fruit de les circumstàncies i si els pensaments racionals guanyaran als emocionals, però el que és segur és que no ho oblidarem fàcilment. Els nostres ulls delaten el que la nostre raó no vol acceptar, els nostres cossos demostren que anhelen ser un de sol. Ara el mar s'ha calmat com si anés a compàs del que ens està passant. M'agafes la mà i torno a pensar en quan compartirem un altre cop el coixí... els somnis, les il·lusions.

Comentaris

  • Sol_ixent | 28-10-2008 | Valoració: 9

    Veig que ets nova a la web, però has començat amb bon peu, perquè ja t'han destacat un dels teus relats:)

    A mi aquest m'inspira pau, serenor, frescor, juventut, amor... no sé si és el dia o què però aquest especialment hi enganxa.

    Et seguiré de prop, espero que continuis publicant joietes com aquesta.

    Un petonet!!

  • que tinguis sort i que trobis el que et va mancar...[Ofensiu]
    helena | 16-05-2006 | Valoració: 10


    Llàstima que hagis desaparegut d'aquest univers literari.
    Esperava més relats teus.
    Suposo que ja no tornaràs.

    Bé, creuar un instant virtualment, tampoc està malament.

    Molta sort, allà on siguis.

    helena

  • a mi...[Ofensiu]
    Capdelin | 28-01-2006

    personalment no m'agrada compartir un sol coixí entre dos, doncs m'encanta girar-lo mil vegades durant la nit, buscant la frescor de la seva cara oculta... millor dos coixins però ben i ben junts... je je és broma.
    Demostres una gran sensibilitat i una entrega amorosa gran.
    ptons i una abraçada!

  • Noia...[Ofensiu]
    AVERROIS | 26-01-2006 | Valoració: 10

    ...et felicito, has aconseguit un relat, tendre, senzill, centrat i amb molt d'amor. Una abraçada.

  • el millor[Ofensiu]
    Yuna | 26-01-2006

    és haver-ho pogut compartir.. la resta ja vindrà...


    ¶:)

  • bonic : )[Ofensiu]
    quetzcoatl | 13-11-2005

    És senzill i molt bonic; són sentiment molt plens, però sense dramatitzar res.
    Tanmateix, comparteixo el però del SenyorTu.

    A veure si ens regales algun relat més ben aviat!

  • Compartir la vida[Ofensiu]
    kispar fidu | 12-11-2005

    ...o el coixí, o els sentiments, o l'amor. La passió, "la bogeria", la obsessió de tenir-vos a prop. Compartir els dies, compartir el mar, la olor a sal. Els petits moments, la dolçor dels petons, la tendresa d'una abraçada. Compartir cada instant l'amor que us omple per dins que us veieu.

    Compartint el coixí: compartint la vida.

    Gemm@

  • bonic amb però[Ofensiu]
    SenyorTu | 11-11-2005

    És un relat bonic, flueix tranquil i suau, harmoniós i sensual. Però hi ha un aspecte que jo considero negatiu i important: està escrit en primera persona, fins que també fas teva l'opinió de l'altre "...no ho oblidarem fàcilment. Els nostres ulls delaten el que la nostre raó no vol acceptar, els nostres cossos demostren que anhelen ser un de sol. ..."
    Jo penso que quan expliquem una història en primera persona no hem d'oblidar que expliquem la versió d'una sola persona.

  • ... sentir....[Ofensiu]
    Alicia | 11-11-2005 | Valoració: 8

    M'encanta 'sentir' i no només llegir i en aquest curt i intens relat tambe a mi se m'han possat els pells de gallina.
    Enhorabona per 'sentir' aixi l'amor

  • Compartir...[Ofensiu]
    rnbonet | 10-11-2005

    ...el coixí, l'amor, les sensacions, la mar, el vent que ens envolta, la vida que se'ns desfà o ens ve de nou...
    Molt bé!

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de DiOn

DiOn

2 Relats

21 Comentaris

3631 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Qui sóc? Espero que millor persona cada dia...

Últims relats de l'autor